ÅRETS BESTE MANDAG

IMG_9829-2

HEI MOLDEJAZZ! Uansett hvor moro sommeren er, så vil moldejazz alltid være sommerens store høydepunkt. Denne uken kommer til å være full av festligheter, kjente fjes og moro. Det er en helt annen stemning i byen, og bare tanken på kvelden gir meg frysninger!

Sent i går kveld plukket jeg Glenn opp på flyplassen, men siden det var så sent ble det egentlig rett i seng da vi kom hjem. Nå har vi spist frokost med familien min, tatt oss en dusj, fikset oss og er straks klar for å komme oss ut av døren. Vi har noen ærender som må gjøres til ikveld, og med ærender mener jeg å dra på polet. Haha! Glenn har jo ikke vært hjemme på en stund, så vi må nok ta oss en rånerunde også for at han skal få skikkelig Moldefeelingen igjen 😀

IMG_9756-2IMG_9831-2

5 kommentarer
    1. Nydelig du er Julia !!
      Lurte litt på angående vippeextensions og slikt. Noe jeg ikke kan noe om, siden jeg aldri har prøvd! Fikk lyst til å teste det ut nå før jeg reiser på ferie. Har du en du anbefaler og hvordan pris ligger de på ? Er fra Bergen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg