ÅRETS BESTE BLACK FRIDAY DEAL

ANNONSE – I samarbeid med BliVakker

Hello babes, og happy BLACK FRIDAY! Den største shoppingdagen i året, og er man smart er det mange penger å spare 💸💸 Internett koker bokstavelig talt av forskjellige deals, og for å gjøre jobben litt lettere for dere har jeg plukket ut en av de aller beste (om ikke den aller beste) dealen som jeg tenkte å skrive om i dag ♥

BliVakker kjører på med et gigasalg, der alle produkter er rabattert fra minst 27% rabatt, og opptil hele 70% avslag!! BliVakker har jo et ekstremt utvalg av aller kjære skjønnhetsprodukter, og under finner dere mine absolutte favoritter.

GAVESETT FRA BIOTHERM HER

Biotherm er helt rå på hudpleie, og på denne tiden av året trenger huden min mye fuktighet. Mange misforstår gjerne konseptet om fukt i huden, og tenker at de fort begynner å “glinse” fordi huden er overhydrert. Dette er helt feil! Huden glinser fordi den mangler fukt, og den naturlige talgproduksjonen settes i gang for å beskytte huden. Når huden er fuktet forsvinner også den overflødige glinsen. Dette gavesettet fra Biotherm inneholder alt du trenger for fresh hud. Både rens, toner, krem, serum og body lotion (toneren og body lotionen er også inkludert i pakken, men jeg glemte de to igjen i Bergen 🙁 ). Du finner gavesettet her ♥

DEO FRA BIOTHERM HER / BODY LOTION FRA BIOTHERM HER

Foruten om ansiktet er også kroppsproduktene til Biotherm en favoritt. Fun fact; jeg kjøper alltid deodoranten og body lotionen på taxfree når jeg reiser, og oppdager nylig at begge disse er rimeligere på BliVakker. Haha! Deodoranten holder seg absolutt hele dagen, noe som er spesielt viktig for meg som bruker mye bluser (som øverste bildet) som trenger en god deo. Heheh. Body lotionen er et absolutt must for meg uansett hvilken tid av året det er. Bruker den også som after sun når jeg er i varmere strøk, fordi den gir så  mye fukt og glød. Elsker den!

Alt fra Biotherm har med andre ord mine varmeste anbefaling.

FÅ opptil -70% HOS BLIVAKKER HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg