ÅRET SOM GIKK, DEL 1

JANUAR 2015:

Startet året på Oppdal der jeg endelig kom meg opp på slalomskiene igjen etter mange år uten. Supergøy! Det var også det aller første kick offet på Geilo med United Bloggers, og jeg ble kjent med resten av bloggerne pluss de ansatte. For en helg, og for en gjeng. Ellers startet jeg på skolen igjen, jobbet mye og dro på partycruise til Danmark. Fy, så harry det var. Likevel var det en av de gøyeste dagene i januar.

713468

FEBRUAR 2015:

Jeg hadde bursdag, og feiret den på best mulig måte med champagnefrokost, kino og deilig middag. Senere i februar feiret vi derimot stort, jeg og Ingvild. Vi stappet leiligheten min full av fine jenter, og vi spiste tapas i et par timer før festen fortsatte på Calibar i Bergen. Jeg var også superflink med trening og kosthold, noe som er et av nyttårsforsettene mine i år!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA P2110975-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MARS 2015:

Reiste mye til Oslo, og var med på min første fredagspils med UB som egentlig bare ble en stor fest! Reiste hjem til Molde på påskeferie, og var på mange arrangementer på skolen – både med BIS Marketing og uten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAP3060827 kopi-3OLYMPUS DIGITAL CAMERA

APRIL 2015:

Eksamensperioden startet, og jeg fikk knekken relativt tidlig. I april startet jeg også med PT, Janne på Sats. La om treningsprogrammet mitt helt og så virkelig resultatene etter treningen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

MAI 2015:

Glenn kom til Bergen for å feire 17.mai, jeg ble ferdig med min siste eksamen og tok sommerferie – og reiste til Oslo. Der var det Findings-festival, trening og mye moroheter sammen med mine bestiser June og Glenn. Jeg var også på shoot for Tone Lise Akademiet og min egen neglelakk, og hadde min første bikinishoot.

P5290135-2P5212229-2IMG_9390-2P5172249OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

JUNI 2015:

Seriøst årets aller beste måned! Jeg var i Oslo, og det var supert vær hele tiden. Kan ikke beskrive følelsen jeg hadde i kroppen, koste meg virkelig og hadde det superbra. Mye bading, mye jobbing, mye fest og mye trening. Egentlig en helt perfekt måned.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

www.glennhenriksen.no-258-1024x683

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_5805-21IMG_3897-2

3 kommentarer
    1. Disse innleggene er så kjedelige… Ingen vits i å klikke seg innom en eneste blogg de neste tre ukene da nesten alle bloggere lager disse innleggene. Det at de er delt opp i flere deler gjør at de varer jo en evighet… Gleder meg til vanlig hverdagsblogging

      1. Haha, huffda!! Så dumt du ikke likte de, men skjønner det er kjedelig når de fleste skriver om det. Skal bare ha et innlegg til, så er det back to everyday blogging! Hold ut med meg :* Hihi

    2. Jeg elsker disse innleggene, jeg 😀 Syns det er så gøy å se tilbake på hele året ditt, og det er så fasinerene å se hvor fort året går! Liksom, var vi ikke akkurat i juni? Året flyyyt forbi haha.
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg