ANTREKK SOM DETTE

(annonselenker)

IMG_9803-2Skinntights HER • Spisse boots HER

Outfit from above, typ! På høsten elsker jeg antrekk som dette. I fjor gikk jeg sikkert med denne skinntightsen 20 av 31 dager i måneden, no kidding! Det blir nok ingen forandring til denne høsten. Med et par spisse boots som dette har du et fullkomment antrekk for underkroppen etter min mening. Det hørtes kanskje litt rart ut, men du forstår hva jeg mener? Haha! Slik ser du meg både til hverdags med en skjorte eller en strikkagenser, eller på byen med en finere topp. Det beste av alt er jo prisen både på tightsen og skoene, der gjorde jeg et skikkelig kupp 🙂
God morgen, forresten! Til de som har meg på snapchat (julianyland) ser at været i Bergen ikke akkurat er på topp i dag. Akkurat nå tror jeg nesten at jeg har bodd her for lenge, for nå syns jeg nesten at regnet er koselig i stedet for jævlig irriterende som jeg gjorde tidligere. Etter to år var det kanskje på tide, eller? Man setter iallfall mer pris på en solskinnsdag når den kommer, det er sikkert å visst. I denne byen tar  man ingen UV-stråler for gitt, og hver og en av de nytes til det fulle.

IMG_9787-2

IMG_9764-2IMG_9772-2IMG_9786-2

Skinntights HER • Spisse boots HER

I dag har jeg en del kontorarbeid på agendaen først og fremst, det er endel som skal fikses til nettbutikken før helgen og det kommer ut et godt tilbud litt senere! Som selverklært markedsdirektør i Janne & Julia AS er det min jobb å fikse slike ting, og det er jo bare gøy 😀 Litt senere skal jeg møte Andrea, det blir så koselig ♥ Vi har nesten fått en fast date hver tirsdag, siden hun er ferdig på skolen akkurat samtidig som jeg er ferdig i butikken klokken 14.30. Da møtes vi, spiller litt pokemon, lager mat og tar bloggbilder. Håper vi fortsetter slik hver tirsdag, for det er så hyggelig!
4 kommentarer
    1. Tenkte å bestille tightsen selv, men veldig usikker på størrelse. Hvilken str har du i feks dr.denim buksene? 🙂

      1. Du burde bestille den størrelsen du bruker! 🙂 Jeg bestilte S. Den er stretchy så burde ikke være noe problem <3 I tightsen fra Dr.Denim har jeg også small 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg