ANTREKK PÅ FARTEN

(Inneholder annonselenker)

Nå måtte jeg nettopp ta meg to minutter pustepause. Bare stirre ut i luften for å prøve å samle tankene litt. Det var overraskende effektivt, haha. Merker jeg går litt på autopilot disse dagene. Jeg ser liksom framgang av jobben jeg gjør, men samtidig så husker jeg omtrent ikke at jeg har gjort noe – om du skjønner? Veldig merkelig.

GENSERHER / BUKSEHER

Et par bilder jeg knipset før jeg løp avgårde tidligere i dag. Elsker seriøst disse buksene. De ser ut som dressbukser, men føles som joggebukser. Helt fantastisk.

Siden jeg var på reise nesten hele forrige uke, og jobbet med nettbutikken hjemme i hele går har jeg jo ikke sett hvordan framgangen i butikken har blitt. Mye kan jo skje på en uke.. Jeg fikk helt SJOKK. Fy faen dette kommer til å bli så bra! Det er jo et helt annet lokale enn da jeg dro for en uke siden. Jeg må nesten klype meg selv i armen. Eier jeg helt seriøst en del av noe så kult? Det er skikkelig surrealistisk, og ikke noe jeg går å tenker over til hverdags. Ja altså, jeg har egentlig ikke ord. Tok litt bilder, så viser dere en sneakpeek imorgen tidlig ♥ I kveld skal vi shoote nytt forsidebilde til nettbutikken, samt plaggene som mangler. Det blir nok enda en lang natt, men det gjør da ingenting når min nye døgnrytme er å sove fra 05.00-10.00 😉 Hahah!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg