ANFI BEACH

IMG_3991-2IMG_3971-2IMG_4013-2IMG_4050-2

Noen bilder fra vår digge soldag på stranden ved Anfi del Mar! Jeg liker definitivt denne stranden best. Hele området er mye renere og mer eksklusivt enn på Amadores, dessuten var det mye roligere der i dag uten alt for mange barnefamilier vrimlende rundt solsengen 😉 Jeg syns det er superkoselig at familier reiser til syden altså, men når jeg skal slappe helt av foretrekker jeg det uten barnehyl og mye styr overalt.

Apropos barnefamilier. I dag på stranden var det noen svenske gutter som lå rett foran oss, og delte en svær joint med weed. Jeg vet ikke med dere, men det syns jeg ikke er greit! Hva man driver med på fritiden er helt opp til hver enkelt, men jeg syns det er ufattelig upassende å ta dop på en offentlig strand med masse barn og andre mennesker.

14 kommentarer

Siste innlegg