ANDREGRADS FORBRENNING

Hei! Nå skal jeg fortelle dere en litt morsom historie, selv om det virket helt forferdelig der og da. Det hele startet da jeg og Andrea dro til Gran Canaria i midten av august. Jeg hadde jo vært mye i solen i sommer, så brukte egentlig ikke så mye solkrem. Jeg blir sjeldent skikkelig brent, og siden jeg hadde så godt grunnlag brukte jeg svak faktor over hele kroppen. Etter mange timer med soling bestemte jeg meg for å bli med på hotellets gruppetime som SATS arrangerte. Dette var en Cardio Step time ute i solen. Veldig deilig å få solt seg samtidig som man får trent tenkte jeg. Svetten rant, og solkremmen i ansiktet mitt var borte for lengst. Merket at jeg var bittelitt brent i pannen, men det gjode ingenting tenkte jeg. Helt til jeg så meg selv i speilet dagen etterpå. Jeg våknet opp med BOBLER i pannen som var fulle av væske. De var grusomt vonde, og jeg klarte omtrent ikke bevege ansiktet mitt.. Fant ut at det ikke bare var førstegrads, men ANDREGRADS forbrenning jeg hadde fått i pannen. En svak versjon naturligvis. Noe jeg ikke visste før dagen etterpå, så jeg smørte på med solkrem i pannen og sminket meg på kvelden. Noe som gjorde dette bare enda verre.. Det hele endte med at jeg flasset av all huden i hele ansiktet mitt. Ikke bare det ytterste hudlaget, men tykke lag med hud. Æsj, dette er så utrolig ekkelt!! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg deler det med dere en gang.. Føler jeg har hatt mange kjedelige innlegg i det siste, så hvorfor ikke fortelle dere en litt komitragisk historie. Som dere ser var jeg ganske brun i fjeset før jeg fikk forbrenningen. Nå derimot, er jeg helt HVIT. Det er uten å overdrive. Kroppen min er egentlig ganske brun, men fjeset mitt er som en hvit lyspære på toppen av kroppen. Hahaha, huffameg!!
Disse bildene tok jeg mest for min egen del, og ikke for å dele på bloggen. Det var MYE verre i virkeligheten. Stakkars Andrea som måtte sitte over meg på bordet når vi spiste middag osv………… Har noen opplevd noe lignende før? Og husk å bruk solkrem jenter! 🙂 Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg