ANBEFALES IKKE

Hellu ♥ Allerede back in business etter den lille krise-dagen i går. Magesår er ikke noe særlig altså, anbefaler ingen å stresse på seg det! Haha. Har vel og merke ikke hatt den mest effektive dagen, men jeg prøver så godt jeg kan 😀 Straks skal jeg komme meg hjemover for å pakke ned leiligheten. Jeg tar over den nye allerede på søndag. ÆÆ!! Jeg vil helst bli ferdig med det verste før torsdag. Som sagt har jeg BUUURSDAG, og Glenn kommer for en langweekend. Herregud, jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til hele fire dager med kvalitetstid. Det gjør så godt!

IMG_0896-2

GENSER HER

Jeg kom nettopp over et skikkelig bra tilbud på Nelly som jeg også vil vise dere! Nå har de -20% på ALLE strikkagensere. WOHO! Fra merker som Samsøe Samsøe, American Vintage, Anine Bing for å nevne noen.  Se hele utvalget HER ♥

Under har du mine favoritter:

1

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

2

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

3

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg