ALT VI KVINNER MÅ SLITE MED

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

GENSERHER / SUNNIESNLY / BUKSEHER

Heiiii ♥ Beklager litt slapp bloggoppdateringer denne uken, men hodet mitt føles seriøst ut som grøt. Den siste uken har jeg vært så ufattelig trøtt. Da alarmen ringer om morgenene slumrer jeg den seriøst i en til to timer(!!) før jeg klarer å stå opp. Er det ikke sykt? Jeg er jo egentlig tidenes a-menneske som elsker å legge meg tidlig, og enda bedre å stå opp tidlig. Mens nå vil jeg bare sove dagen lang. Det er sikkert varmen, eller hormoner, eller mensen, eller noe annet vi kvinner må slite med. Haha! The struggle is real. Av og til tenker jeg på at det hadde vært spennende å innta kroppen til en mann for en dag. Kjenne på følelsesregisteret, tankemønstret og reaksjonene. Kvinner er fra venus, og menn fra mars. Er det ikke det man sier?

Så, med mangel på bedre agurknytt så tenkte jeg iallfall å minne dere på at i dag er siste dagen du får -25% på alt fra NLY med koden NYLAND25.

SHOP HER

FOR -25% RABATT ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg