ALT MAN SKAL BEKYMRE SEG FOR

ANNONSE – Affiliatelinker

TEEHER / JEANSHER

I det siste har jeg blitt litt stresset over hvem som leser det jeg skriver her inne. Av en eller annen grunn har jeg levd i en eventyrverden de siste 10 årene og tenkt at jeg bare skriver for meg selv. Jeg vet jo åpenbart at folk leser, men nå har det liksom slått meg at det ikke kun er jevnaldrende jenter som klikker seg inn. Det er også familie, venner av typen, foreldrene til venninne mine, ja – folk jeg virkelig ikke er komfortable med at skal lese om livet mitt så tett på. Så da blir det litt sånn.. skal jeg dele litt mindre, eller bare gi faen å skrive som jeg har gjort de siste ti årene? Jeg hadde egentlig tenkt å kalle innlegget for “basic bitch”, men gjorde det ikke fordi det var ordet “bitch”. Refererer da til mitt basic antrekk.

Det er mye man skal bekymre seg over her i dette livet 😉 Haha. Nå venter trening med June, vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg