ALT MAN GJØR FOR BLOGGEN..

Hvem av dere bruker å pynte frokosten med hjerteformede agurker og legge blomster ved fatet før dere spiser den? Hvem av dere bruker å sitte kun med en perfekt oversized skjorte i senga en søndagsmorgen mens dere spiser knekkebrød som smuler overalt mens dere ser på netflix? Hvem av dere lever i en slik perfekt verden? Ikke jeg! Men skal det virke slik på bloggen? Ja.

Det er litt morsomt. Dette er som en dagbok for meg, likevel stager jeg mer enn man kanskje skulle trodd. Nei, jeg våkner aldri nysminket og digg i sengen. Når alarmen ringer har natten gjort om håret til et kråkereir og jeg har poser under øynene som får IKEA-posene til å virke små. Når jeg spiser middag er halvparten av maten tygt på før den kommer på kjøkkenbordet. Det er vel kanskje også derfor jeg aldri legger ut oppskrifter mer når jeg tenker meg om..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På bildet over gjør jeg én ting “bloggrett” og en ting forferdelig “bloggfeil”. Plusspoeng for at jeg poserer med en kaffekopp og later som jeg er på farten. Stort minuspoeng siden jeg ikke redigerte bort hundehårene på jakken etter en koserunde med Zara før jeg dro hjemmefra. Ja okei, uansett om jeg hadde blogget eller ikke burde jeg gått over med klesrullen – men det glemte jeg åpenbart. Jeg liker ikke kaffe forresten..

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJakkeZara / Bukse Cheap Monday / SkoNike

Så ja, det er viktig å huske på at de fleste blogger er staget herfra til månen. Ikke nødvendigvis fordi alt skal være så perfekt hele tiden, men fordi vi er en kreativ gjeng som liker å ta fine bilder 🙂 Haha! Bare så det er sagt ligger jeg nå i sofaen med papir trykt opp i hvert nestebor, og er ikke helt i slaget i dag. Faens forkjølelse!

7 kommentarer
      1. Tusen takk! 🙂 Nei, den er ikke sånn veldig varm. Kjøpte den i fjor så tror ikke de har den på Zara mer 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg