ALT HANDLER OM PRIORITERINGER

Annonse · Affiliatelinker

JAKKEHER / BUKSEHER / SOLBRILLERHER

Man må starte ett sted, og i dag valgte jeg å starte studiene mine med å bli kjent inne på studieportalen. Det tok meg cirka 30 minutter (eller kanskje mer 5), og jeg sier meg fornøyd med dagens innsats. Blir ingen ferdigutdannet psykolog med det første, med andre ord. Fant forresten ut at nå er tiden for å lære seg spansk også! Jeg har altså mange studieballer i luften for høsten 😉 Om jeg bare bruker litt mindre tid på piss som å se på Love Island eller Ex on the beach skal jeg nok klare det helt fint. Alt handler jo om prioriteringer.

I dag er det akkurat kaldt nok i Oslo til at dette antrekket var en god idé. Det eneste minuset er at jeg ikke kan gå spesielt mye i det, for da blir det alt for varmt. Hahaha! Jeg er bare så ekstremt gira på høst om dagen, og lengter etter å bruke tykkere jakker. Man klager ofte på Norge og klima. Enten er det for varmt, for kaldt, eller rett og slett ikke bra nok vær. Jeg tenker heller hvor utrolig heldige vi er som har fire forskjellige årstider! At man faktisk kan nyte en deilig sommer, for så å pakke seg inn på vinteren. Da føler iallfall jeg at man lever 😉

Nå skal jeg ned på Grønland for å handle grønnsaker! I kveld får jeg middagsgjester, og det eneste jeg vet er at menyen skal være vegetarisk, eller så nærme vegansk som mulig. Jeg er fremdeles ganske fresh i gamet, men elsker jo å eksperimentere med mat! Kom gjerne med deres favorittoppskrifter ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg