ALT FOR MANGE SPØRSMÅLSTEGN

Hvordan står det til med motivasjonen din? Bare går livet ditt på autopilot eller er du bevisst over valgene du tar og jobber mot en drøm? Det er fort gjort at hverdagen faller inn i rutiner. Man går på skolen fordi man må, og leser til eksamen fordi man ikke gidder å stryke. Alt kan jo være et jævla slit, og jeg tok iallefall meg selv i å hate livet under eksamensperioden. Men hva er målet ditt, og ikke minst – hva er målet mitt? Hvorfor startet jeg på BI i det hele tatt? Hvorfor bruker jeg så mye tid på bloggen som jeg gjør? Det er ingen som tvinger meg til å gjøre det. Nei, jeg gjør det fordi jeg vil lykkes, og fordi jeg  hadde et mål den dagen jeg startet bloggen og søkte på skole. Målet om å være best, som kanskje er urealistisk i mange tilfeller. Men når hverdagen kommer og alt blir bare dritt, så må man tenke på hva målet er.  Denne dagen har vært utrolig spennende for meg, fordi jeg har vært på så mange flinke foredrag fra i dag tidlig som gir meg mye motivasjon. Jeg er mer selvbevisst og vet nå hva som skal til og hva jeg selv må gjøre for å nå mitt mål. Hva det er tør jeg faktisk ikke å dele på bloggen riktig enda, men dere skal være sikker på at jeg forteller det om jeg lykkes. Eller når jeg lykkes. Er det noen som vil dele sine mål? Et trøttetryne på vei til hotellrommet tidligere. Nå ligger jeg utrolig nok i sengen og skal slappe av en bitteliten time før det er full fart igjen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg