ALT FOR EDRU

Hello babes! En ny dag med sol i Bergen, det er en luksus vi ikke har alt for ofte 🙂 Jeg føler meg ganske pigg i dag, og det er nok fordi jeg kom hjem så tidlig i går. Først var jeg jo som sagt i en bursdagsfest, og det var superhyggelig å feire fine Inger. Senere på kvelden skulle vi videre på byen, og da dro vi på et sted som heter Brukbar. Det er en bar jeg har hatt det mye gøy på tidligere, men i går var jeg seriøst alt for edru til å være der. Med bare et par øl innabords skjer det ikke at jeg står å hopper rundt på dansegulvet. Haha! På Brukbar bruker man nemlig å være litt crazy, og jeg har hatt mine episoder der selv også. Good times! I går hengte jeg dessverre ikke helt med i modusen til resten av gjengen, så jeg var der kanskje i femten minutter før jeg dro hjem. Veldig deilig i dag med andre ord, hihi.

1

HER / HER / HER / HER

2

HER / HER / HER / HER

3

HER / HER / HER / HER

4

HER / HER / HER / HER

Nå er vi jo i full galopp inn i partysesongen, derfor har jeg valgt ut litt snadder fra Nelly til dere. Wuhu! Jeg handler alltid festkjoler der omtrent, fordi det er så rimelig og bra. I år skal jeg være tidlig ute med partyshoppingen, for av erfaring går de fineste plaggene ut av butikk før man rekker å tenke seg om to ganger. Som du ser er jo favorittfargene for sesongen svart og marine, noe som passer meg midt i blinken 😉 Jeg må virkelig starte å tøffe meg med litt farger snart, jeg går seriøst i svart omtrent hver dag. Bortsett fra i dag, nå har jeg på meg en beige joggedress som jeg skal spasere rundt i byen med etterpå. Jeg skal nemlig vokse bikinilinjen litt senere, og da kan man ikke ha på seg stramme plagg etterpå. Det er med andre ord ikke den fresheste versjonen av meg som går rundt i Bergens gater i dag. Hihi. Jeg har med meg kamera, så vi snakkes senere!
0 kommentarer

Siste innlegg