ALT ER TILTAK NÅR MAN ER SYK

REKLAME – Affiliatelinker

JAKKE – SAMSØE SAMSØE HER / GENSER – NLY HER / BUKSE – FILIPPA K HER / SNEAKERS – TIGER OF SWEDEN HER

Hey you guuuuys. Hvem er det som alltid sier det? Har en følelse av at det er Kris Jenner, eller en eller annen Kardashian. Uansett. Formen min er ikke spesielt mye bedre, og jeg har endelig funnet sengen etter en mildt sagt jævlig slitsom dag. Ikke at jeg har gjort mye, men alt er tiltak når man er syk. Fikk endelig fylt på vippene mine, de er heeelt syke nå. Viser i morgen! Booket også fly til Oslo, reiser på fredag. Kommer til å bli en latterlig gøy helg, wææ. Mer om det senere. Mye oppramsing i dette innlegget, vil egentlig bare bli ferdig å skrive sånn at jeg kan se på den siste episoden av Vanderpump Rules. Åh, jeg elsker reality. Hva hadde livet vært uten? ♥♥♥♥♥

Minner om at Nelly har -30% på sko om dagen! Under er mine favoritter 😀

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

-30% PÅ ALLE SKO HOS NELLY HER! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg