ALT ER LOV

(annonselenk)

IMG_9726-2

Lounge set HER

Ah, det er så trist at denne søndagen nesten er over. Visste du at søndager kanskje er min favorittdag i løpet av hele uken? Det er dagen hvor alt er lov, uten unntak. Den dagen hvor man kun følger magefølelsen og gjør som den sier. I hverdagen er det liksom så mange regler og retningslinjer man følger enten man er bevisst over det eller ikke. Det hadde for eksempel ikke falt meg inn å spise en hel pose potetgull eller ligge langflat på sofaen med seriemaraton på en helt vanlig onsdags formiddag. Da er det på en måte “ulovlig”. I dag, derimot har verken appetitten eller latskapen noen grenser. Både jeg og Christoffer har dratt oss på sofaen med Wallander på skjermen. En svensk serie jeg egentlig følte var for typ mamma eller godt voksne, men som jeg nå har blitt heeelt hekta på! Vi har allerede sett en hel sesong, og er godt igang med neste. Du finner serien på netflix 🙂

IMG_9706-2IMG_9724-2  IMG_9737-2

Haha, se potetgullet i sofaen og colaen i vinduskarmen. Ahh, cola er faktisk bare så sykt godt! Har egentlig aldri vært en fan tidligere, mens nå er det fast inventar i magesekken min hver søndag. Mmmm.

Nå skal vi fortsette vårt lille Wallander-maraton. Vi snakkes i morgen tidlig ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg