ALLE DE VIKTIGE GJØREMÅLENE

ANNONSE – Linkene er affiliatelinker til nakd.com

BLUSE – NAKD HER / BUKSE – NAKD HER

HUSK AT KODEN “JULIANYLAND15” GIR -15% PÅ HELE NA-KD.COM!

Tirsdag!! Ingen spesiell dag egentlig… Etter en halvsvett treningsøkt i dag tidlig var det på tide å sikte seg inn på dagens café for å jobbe. Ord kan ikke beskrive hvor godt det er å være tilbake i hverdagen. Jeg har jo et brennende engasjement for å kose meg generelt i livet, men det føles liksom ikke like godt å bare kose seg hele tiden. Man må yte for å nyte!

Nå sitter June og meg på Café Laundromat på Bislett og hamrer løs på hver sin mac så tastene fyker. Hun jobber med et viktig prosjekt i forhold til Vi-Tror-Deg-Stiftelsen , mens jeg prøver å finne ut hvilke filter jeg skal ha på bildene av meg selv. Det er jo ingen hemmelighet at jobben min bærer minst preg av et viktig samfunnsansvar. Men, det er noe jeg har funnet meg i. Noen må stå for underholdningen også!

BLUSE – NAKD HER / BUKSE – NAKD HER / SKO – NAKD

Åh, jeg må bare si hvor mye jeg har sansen for na-kd.com! Nå har jeg jobbet med de i et lite år, og de blir bare bedre og bedre. Du får så ekstremt mye kvalitet for pengene. Plaggene kan brukes og vaskes om og om igjen uten tegn til slitasje og nupper – noe svært få billigkjeder kan skryte på seg.

Her har dere resultatet av dagens filtervalg. Det er “vintage” fra appen tezza, om noen lurer.

Nå skal jeg gå over til dagens andre viktige gjøremål – finne ut hva jeg skal ha til middag. Jeg er en sånn person som liker å vite den slags allerede tidlig på dagen. Sånn at man vet hva man kan glede seg til.

4 kommentarer
    1. Nais! 😀 Jeg liker også å planlegge middagene tidlig! Jeg har faktisk hele uka klar hver söndag! Det er så chill, slipper å tenke mer på det i det hele tatt på en uke igjen! Anbefales! Du spurte om tips til blogge innlegg i forrige innlegg, for min del elsker jeg å se mest av hverdagen/vanlige ting liksom…antrekk…mat! Og hva med ukas tips på et eller annet? Og hva synes du er vanskelig i livet? Og hva synes du er “lett” med livet? Hadde värt göy! Love ya! Håper det kommer mer podd snart! 😉 Den er så bra!!! Klem! <3

      1. Det hørtes veldig smart ut! 😀 Middag er jo dagens høydepunkt, hihi <3 Tusen takk for tips! Pod er under planlegging 😉 Håper du har en fin tirsdag fine deg! Klem <3

    2. Elsker stilen! hvilke str har du i genseren på bilde og den hvite cardigen fra Na-kd som du viste på snap?

      1. Har S (36) i denne og M i den hvite! Elsker at strikkagensere er litt oversized 😀 tusen takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg