ALL WHITE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Genser og bukseZara / SkoHER / Veskelånt av Marie

Først og fremst – dette må være de mest komfortable hælene jeg noen gang har hatt! Man ser det ikke på bildet, men de knyttes ved ankelen som gir ekstra støtte også. Jeg vandret rundt i Paris med disse i mange timer, og ellers bruker jo bena være helt død etter en slik tur. Jeg skal definitivt sikre meg disse skoene i svart også!

Jeg hadde på meg dette antrekket første dag i Paris. Temperaturen var helt fantastisk så noen jakke trengte jeg ikke. Som sagt fikk jeg litt knekken der nede, så jeg har ikke utforsket byen i det hele tatt. Disse bildene er tatt rett utenfor hotellet vi bodde på, fordi jeg ikke tok meg bryet til å vandre videre i den fine byen. Utrolig trist å tenke på, men akkurat der og da var det nok det beste for meg. Håper virkelig jeg kan ta turen tilbake til Paris ved en annen anledning, for alt det fine jeg har sett av byen så langt er igjennom et taxivindu.

8 kommentarer
    1. Så fint antrekk, du er jo så flott!
      Som jeg har skjønt studerer du markedsføring på BI? Jeg er student til høsten og har også søkt der, uten å være helt sikker på hva jeg vil. Jeg vet ikke om du har tid til å svare meg, men jeg bare lurer på hvordan skoletidene er der? Hvor mange ganger i uka er du på skolen, og bør man bo i Oslo for å studere der? Bor halvannen time med tog unna, men litt usikker på om jeg orker å pendle hvis det er skole hver eneste dag. På forhånd tusen takk for svar. Hilsen en usikker kommende student 🙂

      1. Tusen takk søta! 🙂

        Ja jeg går markedsføringsledelse. Det varierer veldig fra semester til semester hvordan timeplanen er lagt opp, men man har fire fag i semesteret. Som regel har hvert fag én forelesning på tre timer i uken, mens andre fag (spesielt økonomifagene) har kanskje to forelesninger på to timer i uken. Det varierer veldig! Det er også ingen obligatoriske forelesninger, så du kan lese på egenhånd også om du ikke føler for å gå i forelesning 🙂 (Selv om det er å anbefale). Håper det hjalp litt, og lykke til med valget! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg