ALKOHOLEN ØDELEGGER ALT

De siste to dagene har jeg prøvd å unngå sosiale medier så godt det lar seg gjøre. Jeg orker ikke sjekke instagram, og andre blogger holder jeg meg milevis unna. Hvorfor? Det minner meg bare på at jeg selv ikke har blogget siden onsdagsmorgen, og at jeg burde få stumpen ut av fosterstilling og faktisk JOBBE. Men jeg klarer ikke. Greit nok, jeg er ikke spesielt kvalm, men hodet mitt er et helt annet sted og det føles som om alt har blitt kokt i toppen. Bursdagsfest på onsdag og eksamensfest på torsdag. Åh, jeg er så sliten.

Nå er det på tide å innse fakta. Jeg kan faktisk ikke dra ut på byen like ofte som før. Jeg er ikke ung lenger. Utrolig trist at man skal gi opp sin partykarriere som 22åring, men sånn må det faktisk bli siden jeg er helt ubrukelig dagen derpå. Jeg orker virkelig ikke å kaste bort en hel dag for å komme meg over kneika fra kvelden før. Det er ikke verdt det for meg lenger. Så etter nyttår blir det nok store forandringer, med fullt fokus på jobb og skole kontra å danse rundt etter klokken har bikket midnatt.

Men, først kommer juleferien med vennejulebord og vennefester – så da må jeg nok bare bite tenna sammen å være ubrukelig et par dager til. IMG_9756-2

I morgen reiser jeg hjem til jul også, og som jeg gleder meg! Glenn kommer også om ikke lenge, og det kommer til å bli fantastisk å se både han og resten av Moldegjengen igjen ♥

PS! I går fikk jeg tre tictail-bestillinger i retur hjem til meg, adresselappen var ikke godt nok klistret på og hadde falt av. Derfor har det tatt så lang tid for noen, men jeg sender alt på nytt i dag. Det er bare å beklage, og jeg har lært at man må feste lappen bedre!!

2 kommentarer
    1. Kjenner meg så sykt igjen! Er like gammel som deg og fyllesyken har bare blitt verre og verre. Når jeg var 18 kunne jeg stå opp 7 dagen derpå og dra på skolen uten noe problem haha! Men har etterhvert lært meg noen triks da. Jeg kan ikke bli like STUPINGS som før, men kan drikke sånn en six pack eller en flaske vin også drikker jeg ca ett glass vann til hver enhet. Og maks 2 drinker på byen. Ikke LIKE gøy men enda ganske gøy. Også tar jeg en allergipille og spiser før jeg legger meg. Da blir jeg ganske grei i formen dagen etterpå 🙂

      1. Vann er helt fremmed for meg når jeg skal ut, tror jeg skal begynne å bli flinkere på å drikke det altså 😀 Har hørt fra flere at allergipiller fungerer også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg