ALFA OMEGA

IMG_8274 kopi-2IMG_8424-3IMG_8266 kopi-2IMG_8444-2IMG_8305 kopi-2IMG_8325 kopi-2IMG_8447-2Jakke – Minimum / Genser – Mads Nørgaard / BukseHER / SkoHER / Veske – Balenciaga / SunniesCath sine

God morgen! Titter bare kjapt innom for å vise gårsdagens antrekk, i dag har jeg en veldig travel dag så jeg merker hodet planlegger hvordan den skal gå opp i stedet for å fokusere på hva jeg skal skrive i dette innlegget. Jeg har ikke spist frokost enda, så det er kanskje derfor jeg ikke klarer å konsentrere meg, haha. Mat for meg er alfa omega for å holde meg skjerpet, så for mitt eget beste burde jeg dra meg inn på kjøkkenet å mekke sammen noe. Hva syns du om antrekket?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg