ALENETID I PARIS

Hei fra PARIS ♥

Dagen har gått alt for fort, og akkurat nå er egentlig alt litt mindfuck om dere skjønner? La meg forklare. I dag sto jeg opp klokken halv fire for å ta flyet klokken seks. Vi landet i Paris rundt klokken ti, og for meg virket det som om det var langt på dag allerede. At klokken bare er kvart på seks syns jeg er helt sykt. Jeg føler jo det straks er tid for å legge seg igjen. Haha! Men, nok om det.. På flyplassen ble vi hentet av en stor bil og kjørt til hotellet – som er helt amazing! Superfin beliggenhet bare ti minutter gange til Eiffeltårnet, og tydeligvis ligger vi midt i smørøyet. Jeg har aldri vært i Paris før, men siden alle bloggkollegene mine tydeligvis har vært her før henger jeg meg egentlig bare på de. Deilig med gratis guider 😉 Haha!

Image and video hosting by TinyPic

Vi kom nettopp tilbake til hotellet etter presentasjon (kommer tilbake til den senere), og nå er vi alle sammen riiiiimelig sliten. Vi har derfor satt av et par timer til avslapning, litt powernapping for noen mens jeg skal ta meg et bad. Altså, aner dere hvor mye jeg har savnet å ha et badekar? At jeg ikke satt større pris på det tidligere da jeg bodde hjemme hos mamma! Det er jo helt fantastisk å synke ned i glovarmt vann, høre på musikk og drikke seg småbrisen på vin. Mmm – det er planen min nå iallfall.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Etter min lille badesession er det bare å få på seg sminkemaska igjen, for i kveld skal vi ut for å spise en digg middag med drinker etterpå. Gleder meg supermye til å få en skikkelig jentekveld i Paris. Vi er jo litt av en fin gjeng her nede! Satser på å få tatt litt gruppebilder av oss alle ila kvelden, så dere ikke tror jeg er her helt alene.. Haha!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg