ALENE I STORBYEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JUMPSUITHER / SKOHER / VESKEHER

Plutselig følte jeg meg sjukt alene. Tidligere i dag sendte jeg June avgårde på toget til Kristiansand og Palmesus – mens jeg trasket alene bort til en café for å jobbe. Det er feriemodus i hele byen. Utepilsende mennesker spottes overalt, uansett hvilken dag det er, eller hvilken tid det er på døgnet. Har kanskje tatt én utepils i hele år. Har tatt endel uteviner da. Uansett! Det var bare så merkelig å plutselig føle seg alene i storbyen, haha. Selv om flere i min omgangskrets fremdeles er her. Forskjellen er bare at de er i full jobb, mens jeg er i full la-oss-sole-oss-på-hovedøya-modus. Så ja, da får jeg vel jobbe litt jeg, også.

JUMPSUITHER / SKOHER / VESKEHER

Her har dere dagens antrekk. Selvom det ser veldig sommerlig og varmt ut med filteret på, så regnet det faktisk på disse bildene. June knipset de av meg i full fart før vi løp under nærmeste tak for å redde både hår, sminke og løsvipper fra å bli ødelagt. Ikke minst de tre lagene med selvbruning jeg smurte på meg i går. Fake it til you make it 8)

Som dere kanskje skjønner er jeg i et veldig merkelig og sarkastisk humør akkurat nå. Flaks man kan tulle litt med seg selv og si høyt det ganske mange tenker. #bimbolife

Neida, men fra spøk til alvor. Jeg har ødelagt ryggen min på trening. Ironisk nok ettersom jeg skrev om “trening som livet” i forrige innlegg tidligere i dag. Nå klarer jeg nærmest ikke å sitte på en vanlig stol, og lurer på hva jeg kan ha gjort. Løftet for tungt, løftet feil, tøyt feil? Noe har jeg iallfall gjort galt på gymmen. Håper det løser seg selv til i morgen, hvis ikke må jeg dra til legen. Skal på roadtrip til Sverige på søndag, og da passer det dårlig å leve med ryggen til en 190-åring. Ellers skal jeg fortsette å dolle meg opp med å lakke tåneglene mine av alle ting. Her lar man ingenting ligge til tilfeldighetene. Snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg