ALDRI SI ALDRI

IMG_2137IMG_6065IMG_1903IMG_6191IMG_6194IMG_1943-kopi-2IMG_5904IMG_5455-2IMG_5521IMG_5512IMG_5510IMG_5636IMG_5607IMG_5569IMG_5366-2IMG_5304-2

MAROKKO ´16

Før sommeren var jeg på mange fine turer med forskjellige samarbeidspartnere. En av reisene som kanskje skilte seg mest ut var turen til Marokko sammen med en gjeng andre nordiske bloggere. Både positivt og negativt.. Marokko er et land som henger langt bak i tiden, og jeg følte meg ofte som en levende puledokke. For meg var det jo helt fjerne å ikke kunne gå i shorts og singlet om man skulle på butikken for å kjøpe is. Jeg kunne jo naturligvis det, men da måtte jeg også finne meg i diverse kommentarer fra mer eller mindre alle med penis jeg møtte på min vei – uansett alder. Jeg følte meg aldri truet på noen måte, men det er klart det er ubehagelig å alltid ha noen viskende bak deg.
På den positive siden var det en helt fantastisk tur med bekjentskaper jeg aldri hadde fått foruten. Den deilige maten vi fikk servert hver kveld, all den gratis alkoholen vi konsumerte før sengetid og spesielt bon fire natten da vi festet på stranden. SÅ gøy! Likevel vet jeg ikke om Marokko er et land jeg kommer til å besøke i den nærmeste fremtid, men man skal aldri si aldri har jeg lært 😉
0 kommentarer

Siste innlegg