AKKURAT DET JEG TRENGTE

Det som slo meg da jeg klatret ut av flyet i Molde tidligere i dag, er hvor fantastisk fint det er her. På de siste besøkene mine har det vært grått og trist. Fremdeles fint, men litt…kjipt? Ikke i dag, nå er det bare nydelig. Akkurat som bestilt 😉 Det første som skjedde da mamma hentet meg var derimot en liten pep-talk rundt livsstilen min som tydeligvis gir meg tilbakefall fra magesåret hele tiden. Ikke en lur diskusjon å ta med meg før frokost. Neida, bare tuller (litt). Det er klart de rundt meg blir bekymret, og man tror jo man har all kontroll selv. Derfor er planen i dag å kose meg hjemme, og ikke dra ut på byen selvom gradestokken har bikket 20 grader, det er jazzfestival og kommer til å yyyre av mennesker i sentrum. Akkurat nå er det iallfall det jeg har mest lyst til, å slappe av med grillmat og solnedgang. Vi får se om et par timer, jeg endrer jo mening oftere enn jeg bytter snus i leppa.

TOPP NLY HER / SHORTS LEVIS HER

Her har dere dagens antrekk! Denne toppen har jeg ikke hatt tid til å bruke siden jeg kjøpte den, men den er jo så fin? Kanskje ikke så rart siden sommeren min store deler har bestått av dårlig vær og lave temperaturer. Jeg ser egentlig på det som om det har vært en laaang vinter og vår, og at nå er sommeren endelig her 😀 Bedre sent enn aldri spør du meg.

Nå er det grillings med familien som står på planen, så får vi se hva som skjer i kveld. Som sagt holder jeg en knapp på en rolig familie og vennekveld, meeeeen vi får se 🙂 Holder dere oppdatert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg