AKD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jakke – Another Kind of Denim / Bukse – Zara / KlokkeHER / SneakersHER

Friday, finally! Bare tuller, jeg føler jo egentlig det er tirsdag siden vi først kom hjem fra ferie i går. Denne uken gikk fort gitt! Beklager sen oppdatering fra meg. Jeg har jobbet på gulvet i butikken i dag, veldig moro å stå her fra tid til annen også 🙂 Som regel jobber jeg jo mye “behind the scenes” med nettbutikken og andre ting. Jeg skal stå her i hele morgen også, så kom gjerne innom!

Over ser du antrekket jeg hadde på meg siste dagen i Molde. Jakken er fra AKD (Another Kind of Denim) som er klesmerket til kjæresten min. Det er egentlig hans jakke, men jeg syns den kledde meg ganske godt også! Spørs om jeg må stjele den flere ganger, hihi. I kveld er planen å slappe av, spise en stor, god middag og ta seg noe godt å drikke når jeg kommer hjem. Jeg merker at jeg ikke er vant med å stå så mye i løpet av en dag, for jeg er helt gåen i ryggen! Haha, er dette andre dagen på rad jeg klager over alderen min? Jeg er jo bare 23, så jeg har jo mange år igjen før jeg burde klage over ryggen.. Men men, jeg har alltid vært tidlig ute med mye, så hvorfor ikke dette også. Håper alle får en fin slutt på uken ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg