AIN´T GONNA FIND MY VALENTINE OUT HERE

REKLAME – Affiliatelinker

KJOLEHER / HODEBÅNDHER

Herregud, er det valentines i dag? Noe som gikk meg hus forbi.. Haha! Ikke at det har noe å si, for jeg er så singel som du får det. Til og med hunden min har et mer spenstig kjærlighetsliv enn meg. Dagen min har likevel vært amazing! Var på Cove Beach med mine to nye favoritter, og vi har kost oss masse med fanta og rose. Minus fanta. Shit så mye alkohol som har blitt konsumert denne uken. Merker jeg er heeelt skjelven i kroppen, og gleder meg til å få en skikkelig detox.

Hvor kule ble ikke disse bildene fra ørkenen forresten?!

2 kommentarer
    1. Helt nydelige bilder 😀 Du burde prøve en juicedetox, hvis du har juicemaskin (eller skaffe deg en). Jeg eeelsker juicing og hadde en detox på 6 dager!

      1. Tusen takk Iris! <3 Ja har faktisk det, men syns det virker som så mye stress? Haha! Hvordan følte du deg etter de seks dagene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg