AGURKNYTT

SUNNIESHER / TOPPHER / SHORTSHER / BOOTSHER

Tilbake i hverdagsuniformen – all black 😉 Føler jeg har tøffet meg med så mye farger den siste tiden, så nå var det på tide å komme ned på jorden igjen. HEHE! Jeg er på vei ut døren, og skal på rekekveld hos noen venninner. Kommer nok til å bli veldig koselig! Skjønner ikke hvorfor jeg alltid skriver “kommer til å bli…….” hver gang jeg skal finne på noe. Åpenbart så blir det jo koselig/gøy/hyggelig, hvis ikke jeg jo ikke gjort det.

Beklager, nok et innlegg med agurknytt. I denne varmen er alt jeg klarer å fokusere på om jeg har nok åpne vinduer i leiligheten for å få inn mest mulig luft. Kom GJERNE med tips til hva dere vil lese om i dagene som kommer, jeg er åpen for alt! ♥

2 kommentarer
    1. Sikkert hyggelig på rekekveld med venninner, men å stenge hunden din ute alene på balkongen var vel ikke noe sjakktrekk. Den stakkars lille voffsen har stått å bjeffet i 3 timer nå. Bjeffingen er irriterende nok den, men er mest bekymret for hundens velferd.

      1. Hei Kris! Jeg har absolutt ikke stengt hunden min ute på balkongen!! grunnet varmen har alt stått på gløtt her i flere døgn, og døren må ha blåst igjen mens jeg var borte. Så fort jeg fikk telefon hoppet jeg i første taxi, for jeg ante ikke at Zara var der ute alene. Helt forferdelig og en utrolig ekkel opplevelse. Jeg er ekstremt takknemlig for personen som ringte å gjorde meg obs på dette, og som sagt kunne jeg ikke kommet meg hjem fort nok. Om det er noe mer du vil diskutere så vet du hvor jeg bor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg