AFTERSKI I STEDET FOR SERIEMARATON

Noen snapshots fra tidligere i uken, da jeg og Kal hadde et par deilige dager på hotell.

Hei dere, og god mandag! ♥ Jeg har nettopp brukt morgenen min på å se den første episoden av den nye sesongen til GOT. HERREGUD SÅ SPENNENDE! Noen fler som har sett? Hørte at HBO kræsjet tidligere i dag på grunn av stor pågang. Så det sier vel sitt, haha 😉

I dag har jeg skikkelig påskestemning. Vet ikke helt hva påskestemning er, men for min del føles det ganske chill og jeg stresser ikke med noe som jeg egentlig gjør hver mandag. Deilig! I morgen reiser jeg på Geilo sammen med en liten gjeng, noe jeg gleder meg maks til 😀 Har faktisk aldri vært på fjellet i påsken, bruker som regel å reise hjem til Molde. Det blir en gøy forandring 😉 Afterski i stedet for seriemaraton på sofaen til mamma. Hva er dine planer i påsken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg