AFTER BEACH DRINKS

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

-having some afternoon drinks at pacha-

God kveld! Åh, for en dag. Jeg er helt sikker på at døgnet inneholder færre timer i Barcelona enn hjemme i Norge. For bare én time siden dro jeg avgårde på skolen for en BBQ, da var klokken ett og nå er den over ti på kvelden? Nei, noe må være feil her altså. Jeg skjønner iallfall ingenting! Hah. Jeg er iallfall helt utslitt og veldig klar for å få unna noen timer med søvn. Må bare klare å holde meg våken til klokken 22.30 og paradise hotell. I dag er det parsermoni vet dere! Og nei, jeg har enda ikke blitt for gammel for det programmet. Kanskje neste år, vi får se.


English: Oh, what a day. I am quite sure that the day contains fewer hours in Barcelona than in Norway. For just one hour ago I went off to school for a BBQ, then it was one o’clock and now it is like 10pm? No, somethings wrong.. I dont understand! Hah. I am anyhow completely exhausted and very ready to get away a few hours of sleep.

6 kommentarer
      1. De kjøpte jeg på en brillebutikk i Bergen, husker ikke hva den heter men den ligger i strandgaten 🙂 Tusen takk! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg