ÆRLIG, BRUTALT VENNSKAP

Etter middagsbesøket hadde dratt i går kveld, ble jeg og June sittende å prate om vennskap. Over hvor utrolig heldig vi faktisk er. Kan ikke huske sist vi satt å pratet stygt om noen som sto oss nær. For meg er det jo helt naturlig, men tydeligvis er det ikke så vanlig for alle. At det ofte er drama, intriger og baksnakking. Jeg er så heldig som har en så fin omgangskrets med ærlige mennesker. Der man faktisk sier hva man mener, uansett om det er positivt eller negativt. At om jeg spør om kjolen ser bra ut på meg, så kan jeg få et “nei” i svar uten å bli fornærmet. Ekte meninger. Ærlige venner. Det er så viktig. Åh, jeg forklarer kanskje dette veldig dårlig. Poenget er bare at jeg er ufattelig takknemlig for de jeg selv har valgt å ha i livet mitt – og at de har valgt meg tilbake.

Nå sitter jeg på SAS Loungen sammen med to venninner, og vi er på vei til Dubai. Vi snakkes fra varmere strøk ♥

3 kommentarer
    1. Har du fortsatt kontakt mer Lars Tangen? Husker dere hadde så morsomme videoblogger sammen back in the days

      1. Ja det har vi! Han bor jo i LA så vi møtes naturligvis ikke så ofte som før, men Lars og meg kommer til å være venner livet ut <3

    2. hvem er venninnene 😉 lyst å følge litt på de også 😉 du kan sende navnene på mail om du ikke skriver det hær 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg