ADOPTERE BORT ZARA

Hei, god morgen, og GOD LØRDAG ♥ Jeg har ikke hatt en kjempebra natt. For første gang i mitt liv vurderte jeg for alvor å adoptere bort Zara. Fy faen, for en irriterende hund hun var i natt. Hun gikk rundt i sengen, snorket drithøyt, vasket tissen sin (kommer sånn ekkel slurpelyd) og begynte å grave (?) i madrassen sånn plutselig. Jeg våknet sikkert ti ganger av det lille udyret. Merker jeg faktisk er litt sur på henne enda.

JAKKE – ONE TEASPOON HER / GENSER – AMERICAN VINTAGE HER / SKINNBUKSE – DR.DENIM HER / BOOTS – PRIMEBOOTS HER / BELTEHER

Men, solen skinner over Bergen by, Andrea er på besøk og vi har mye gøy på dagens agenda. Ingen grunn til å bruke energi på å være sint på chihuahuaen sin. Hahah!

Forresten! Nå får du -15% EKSTRA avslag på Nellysalget HER med koden “15off”. Tror faktisk nesten alt fra dette antrekket er på salg, så her kan du gjøre en god deal! Hvor ofte får man -45% avslag på Primeboots liksom? 😀

10 kommentarer
    1. HeiNår hunder gjør dette så er min erfaring at det er noe som plager dem.Det er noe de prøver å si til oss.Har opplevd det samme med min Chihuahua. Fortalte det til en hundevant venn som sa at det kan være en grunn til dette.Hun kan ha vondt i underlivet sitt-være veldig tissetrengt og eller annet som plager henne. Bare et lite tips fra en leser.Hvis det fortsetter så er det noe som plager henne om dagen

      1. Hmm, håper da virkelig ikke det! Hun sov helt rolig i natt, så krysser fingrene for at alt er som det skal 🙂

    2. Bleker du håret ditt eller bruker du lysningsfarge når du er hos frisøren? Hårfargen din er superfin 😀

      1. Tusen takk! 😀 Njaaa, de er faktisk litt store! Jeg har 37 i de, men bruker 38 ellers 🙂 Klem!

    3. Hahaha kjenner meg så igjen i dette!! Blir drit sur selv til tider, men så dagen etterpå gjør voffsen noe som veier opp for det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg