ADIOS AMIGOS

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly og nakd

JAKKEHER / TURTLENECKHER / BUKSEHER / SKOHER / VESKEHER / KOFFERTHER

Husk at koden “julianyland15” gir deg -15% på hele nakd ♥

Hei halloooo, og god søndag! Nå sitter jeg på første stopp på reisen min mot Spania. Jeg har booket litt av en reiserute til meg selv. Bergen-Oslo-Stockholm-Malaga. Sånn er det når man nekter å fly annet enn Star Alliance. Det er få ting jeg interesserer meg for mer enn å velge riktig flyselskap. En helt idiotisk ting å “brenne” for egentlig. Jeg kunne jo flydd ned direkte med Norwegian i går, men det føles rett og slett bare feil. Konklusjon; det er meg det er noe feil med.

Nå skal jeg sette meg ned å skrive ned noen mål for turen. Dette er langt ifra en kosetur der jeg skal sove lenge, late meg og ta livet som det faller seg. Nå skal det jobbes, både med selve businessen og meg selv. Av og til føles det som om livet mitt går på autopilot for tiden, og at jeg ikke tar konsekvente valg som kanskje er vanskelig der og da – men lønner seg i lengden. Så mitt første mål for reisen;  ta valg som gir glede på sikt.

Jeg kan gjerne skrive et mer reflekterende innlegg om det senere i dag om det er ønske for det.

4 kommentarer
    1. Hei!
      Er du fornøyd med kameraet på den nye iPhonen? Jeg har hørt mye om dårlig om dette.
      God tur!

    2. Har du riktig lenke til jakken du går med? Den du har lagt til lenke på er ikke samme jakke, trenger den du har på deg asapppppp. Takk!

      1. Oi sorry! Der måtte jeg faktisk gå tilbake på ordrehistorikken min for å se, syns jakkene var så like.. Haha! Men nå er riktig link oppdatert i innlegget 😀 100& sikkert, hihi. Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg