ACNE PISTOLS / iPHONE 5c

Hei hei! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra skomakeren, der jeg hentet Acne Pistols skoene mine. Disse kjøpte jeg for tre år siden eller noe, og siden jeg har brukt de endel så hadde de blitt utrooolig slitt under. Jeg var livredd for at de hadde blitt ødelagt, siden jeg syns skoene og læret blir finere når de ikke er helt nye. Heldigvis kunne skomakeren rett over veien redde de, og jeg er så glad! Husker ikke helt navnet på de, men de holder til i Arbos Gate 2 på Majorstuen. Rett ved Hendrix Hair. Heldig jeg er som har de som naboer 😀 Jeg klarte også å ødelegge iPhonen min på onsdag, da den skled ned fra en hylle på badet og rett i gulvet. Da ble den heeelt svart, og jeg måtte i all hast bestille meg en ny. Sykt kjipt å ikke ha telefon. Heldigvis fikk jeg min nye iPhone 5c bare to dager etter at jeg bestilte den, jippi! Valgte den i rosa, og den er så fin <3 Noe av det beste jeg vet er å ha ny telefon, det er like spennende hver gang uansett om den omtrent er prikk lik min forrige iPhone 5, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg