ABOUT LAST NIGHT..

Om noen lurte, er favorittsiden av ansiktet mitt venstre. Siden alle bildene fra i går ble tatt fra den vinkelen, hehhe.

Hei, og GOOD morgen! Finnes det egentlig noe bedre enn hotellfrokost dagen derpå? Jeg drakk sikkert opp hele eplejuice-dispenseren på egenhånd. Tørr i kjeften, skallebank og rødsprengte øyne. Alle tegn på en gøy kveld, hehe. Men seriøst, herregud så gøy det var i går! Jeg, June, Mari og Astrid satt på hotellrommet vårt her på Smarthotel Oslo å drakk vin, spiste chips og hadde drikkeleker. Så gøy at vi ikke kom oss til byen før mye senere enn planlagt. Ikke at det gjør noe, det viktigste er jo at man har det gøy! Det hadde vi. Rundt klokken ett var jeg derimot litt for full, og litt for gira på cheesefries hos Max, så jeg dro med meg June på den evige jakten etter nattmat før vi dro tilbake til hotellet. Jeg hadde seriøst cheese-dip over hele ansiktet da vi kom hjem. Åh, jeg elsker junk!

 

Jeg hadde på meg topp HER og bukse HER ♥ All black as usual, hehe.

Noen bilder vi knipset på farten før vi dro ut! Mystoryen min er full av bilder og filmer fra i går, så add “julianyland” ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg