A WHITE SMILE FOR CHRISTMAS

  Hei hei, og god søndags morgen! Nå er det endelig første desember, og jeg blir så glad av den tanken. Snart er det julen her og det fryder et julehjerte som mitt! Tenkte å minne dere på tannblekningen jeg bruker, slik at også dere kan få et hvitt smil til julebordssesongen. Jeg har vært fast kunde hos Dentway i over et halvt år nå, og jeg er så fornøyd! Jeg blir ikke sponet med produkter der altså, bare så det er sagt. Jeg er bare veldig fornøyd. Jeg har tidligere brukt whitening stripsene som jeg kjøper HER, men nå har jeg også bestilt starter kittet som er på halv pris HER siden det nesten er på halv pris nå! I tillegg bruker jeg whtening tannkremen deres for å vedlikeholde mellom blekningsslagene, som dere finner HER. Nå skal jeg kose meg videre denne søndagen, så blogger jeg om kvelden i går litt senere! Ha en fin dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg