Å TENKE ENKELT

Åhhh, å våkne til dette i dag. Magisk!! Disse bildene er helt uredigerte, bare for å si det. Jeg prøver å leve et veldig enkelt liv for tiden. Eller, jeg prøver vel alltid å leve et enkelt liv, men er veldig fokusert på det akkurat nå. Enkelt i form av kontroll av tanker. Det er så mye som henger i lufte nå. Ting som stresser meg, situasjoner hjemme og demoner fra fortiden. Jeg våkner nesten hver morgen med puls, og trenger tid for å “roe” meg før jeg starter dagen. Så må jeg ta valgene mine. Kan jeg gjøre noe med det som stresser meg hjemme? Nei. Er det noe jeg kan gjøre med visse situasjoner? Nei. Så, hva kan jeg egentlig gjøre da? Fokusere på det jeg faktisk har foran meg, og ting jeg faktisk har anledning til å fikse. Som jobb, skole, eller bare å nyte en tur på stranden å leve i nuet uten at hodet kverner.

Tankene våre er viktigere, nei la meg korrigere meg selv, det viktigste vi har. ALT handler om mindsett, og det er kun jeg som kan bestemme meg for hvordan dagen blir. Jeg våknet kanskje også denne dagen med puls, men nå er hodet på plass nok en gang. La dette bli en enkel, og bra dag for deg selv ♥ Fokuser på det du kan gjøre noe med, la alt det andre vente i kø på sin tur.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg