Å LEVE LIVET

ANNONSE – Affiliatelinker nelly.com

Som alltid på mandagsmorgener er jeg over gjennomsnittet optimistisk og positiv til at uken skal bli fantastisk. Både med trening, kosthold, jobb og å utnytte hver dag til den fulle. Motivasjonen varer som regel til onsdag, da jeg går inn i en I-dont-give-a-fuck-boble og før jeg vet ordet av det ligger jeg fyllesyk i sengen på søndag nok en gang uten å ha trent, spist spesielt sunt eller vært flink i jobben min. Jeg og Karen pratet om det i går, at vi må være flinkere til å leve livet. Nå er jeg jo egentlig ganske god på det om man tenker på å være spontan, feste osv. “Å leve livet” burde få en ny betydning. Jeg vil leve til mitt fulle potensiale, og for første gang i mitt liv har jeg en ekstremt craving etter mestringsfølelse. Sånn at man er ordentlig stolt av seg selv. Det er en av de beste følelsene jeg vet! Så, nok en gang – denne uken skal bli BRA. Vi snakkes igjen på onsdag for en update.

Det hadde vært utrolig stusselig å våkne en dag i tredveårene, for å se tilbake på livet i Oslo sammen med Karen. “Vi jobbet på dagtid og på kvelden lå vi på hver vår ende i sofaen med real housewives på skjermen. I helgene dro vi på fylla”. Hallo, hva er det for et liv. Haha! Litt satt på spissen, men av og til er det greit å sette ting litt i perspektiv. Altså hvordan man vil prate om livet om noen år.

Jumpsuiten min finner du her. (kun) i dag er den på -25% sammen med tusenvis av andre partyklær hos Nelly.com. Du finner kampanjen her ♥

I helgen var jeg forresten på We Love The 2000s på Telenor Arena. HERREGUUUD så gøy det var. Kan ikke huske sist jeg hadde så vondt i beina etter all dansingen, eller vondt i halsen etter all syngingen.

Nå skal jeg faktisk titte på litt nytt interiør. Leiligheten er så innmari halvveis sånn interiørmessig… Interiør er forresten noe jeg skriver svært lite om på bloggen, men har dere noe interesse av det?

6 kommentarer
    1. Hvordan går det med studiene dine?:) Mener å huske at du begynte på en bachelor i psykologi denne høsten, eller husker jeg helt feil?

      1. De er faktisk satt litt på vent! Ble litt for mye nå i høst, så tar det mest sannsynlig igjen over jul <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg