10 TING JEG GLEDER MEG TIL I SOMMER

1. Sitte mye på uteservering! Noe av det beste jeg vet (som også er min favoritthobby) er å sitte å spise ute på resturanter. Digg mat, god vin, og kanskje det beste – people watche. Jeg kan sitte timesvis å nyte livet på uteservering. Det er helt fantastisk!

2. Være mer spontan. Tror egentlig ikke det trengs, siden jeg er den mest spontane personen jeg vet om. Men det er mye lettere å være spontan på sommeren, når man ikke trenger å ta på seg tre gensere, en parkas, to skjerf og topplue.

3. Flytte inn i ny leilighet! Jeg tror virkelig vi har funnet den perfekte leiligheten. Det virker nesten litt for godt til å være sant. Gleder meg ihjel til å fylle den med grønne planter og mitt eget interiør. Jeg har sååå lyst til å dele bilder med dere, men vet ikke om jeg får lov til å dele bildene fra megleren sin side.. *sender mail å spør*

4. Kose meg i Oslo! Jeg har virkelig ingen behov å reise utenlands når Oslo endelig våkner til live. Til høsten og vinteren er planen derimot å reise MYE 😀 Norsk sommer er jo helt fantastisk!

SMYKKER – Litt overalt / SKJORTEHER

5. Reise på harryhandel. Hahahaha! Jeg er som en unge i en godteributikk når det kommer til matvarehandel. Det beste med ny leilighet må jo være å fylle den med billig dopapir, vaskemiddel og pepsi max?!

6. Reise til Molde ♥ Jeg tipper jeg kommer til å tilbringe minst en drøy uke hjemme i sommer, rundt da Moldejazzen er. Ikke at jeg er så flink til å gå på konsertene, men å feste er jeg god på 8) Alle er også hjemme rundt denne uken, så å samle gjengen igjen kommer til å bli fantastisk!

7. Spise mer sjømat. Hverdagskosten min består av cirka 0.1% fisk, noe som er alt for dårlig. Jeg spiser kanskje makrell i tomat en gang i måneden, thats it. Sjømat er jo så godt, spesielt ferske skalldyr! Reker, kreps, blåskjell, hummer – mmmmm. Herregud så godt.

8. Ikke legge for mange planer. Jeg er en planlegger, og elsker å fylle dagene mine med alt mulig. Men, av og til må jeg minne meg selv på å slappe av. Man trenger faktisk ikke bli med på alt hele tiden! Tenk så deilig å bare våkne på morgenen, uten en eneste plan i verden. Ta livet som det faller seg, liksom. Noe jeg burde bli flinkere til!

9. Starte med treningen igjen. Så fort vi tar over leiligheten skal jeg melde meg inn på treningssenter. Tenkte fresh fitness på St.Hanshaugen siden det er rett ved. Noen som trener der, og kan fortelle meg om det er OK? Da spesielt gruppetimene, siden jeg er stor fan av det! Gleder meg også til å dele mer rundt trening og kosthold her inne, da jeg har forstått at det er savnet ♥

10. Dra på festivaler og konserter. Det er noe jeg sier hvert år, men jeg har aldri hatt nok tid – rett og slett. Denne sommeren er vid åpen, og jeg har muligheten til å hoppe på gøye ting i siste liten. Planen er å få med seg Stavern, Findings, Moldejazz og forhåpentligvis Palmesus. Og ja! Så skal jeg jo på Britney Spears i august 😀

Hva er dine sommerplaner?

8 kommentarer
    1. Nå spammer jeg igjen, og høres sikkert ut som tidenes freak, men jeg bor rett ved StHanshaugen senteret selv (jeg som kommenterte forrige innlegg hah) men vil heller anbefale Sats Elixia! Sats Bislet og Elixia Ringnes Park er jo rett i nærheten, og gruppetimene der er de BESTE. I tillegg til at du kan trene på Collosseum og alle de andre sentrene. I Oslo er Sats Elixia best 🙂

      1. Tuuusen takk for tips 😀 Har trent på Sats Elixia før, og elsker de senterne! Så ikke fremmed for å melde meg inn igjen 🙂

    2. Så gøy at du skal på stavernsfestivalen kanskje vi ses, alltid hatt sansen for deg,så hadde vært gøy å hilst på! fulgt bloggen din i mange mange år Regner med at du skal dit med C?

      1. Jaa du får komme bort om du ser meg! 😀 Nei, om du mener Christer så er vel han på jobb den helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg