7 TING JEG IKKE KLARER MEG UTEN

ANNONSE – Alle produktene er kjøpt selv, men noen av linkene er affiliatelinker.

1. Tøflene mine ♥♥♥♥ Once you go tøffel, you never go back. Disse er med meg overalt, både hjemme og på reise. Klarer ikke lengre å gå kun i sokker, og må ha den ekstra varmen på bena. Disse er fra Uggs som du finner HER, ellers har Nelly et stort utvalg i alle prisklasser HER!

2. Håroljen fra Bjuwti! Har brukt denne det siste året. Beste håroljen jeg har prøvd! Den farger ikke av på håret, er helt blank, varmebeskyttende og forebygger slitte tupper. Alt du trenger, med andre ord. Akkurat nå er oljen på salg hos Nelly, hele 50% rettere sagt! Du finner den til kun 124,- her ♥

3. Hva er livet uten tørrsjampo?! Mitt favorittmerke er Batiste, og lukten jeg foretrekker er “rose gold”! Akkurat nå har de salg på Vita der alt fra Batiste kun koster 39,- 😀 Her er det bare å hamstre!

4. Energidrikk 😎 Elsker energidrikk og må ha minst en for dagen. Akkurat nå er denne fra Monster favoritten, men jeg er også glad i Redbull white edition, nocco med pære eller blåbær og batteri green apple. Hilsen lan-Julia-13år.

5. Sminkepaljetten min! Den er godt brukt, som dere ser 😉 Dette er verdens beste paljett, med det fineste solpudderet, highlighterne, øyenskyggene og rougen. Får ikke anbefalt denne nok! Du finner den her!

6. Verdens beste foundation, som også er meget godt brukt. Hahah! Om du har foundation i plast er det lurt å klippe de opp når de virker tomme, for det er faktisk sykt mye mer igjen som ikke pumpen tar. Denne fra Isadora har jeg sverget til en god stund nå. Helt perfekt dekk, nydelig farge og den holder seg igjennom hele dagen. Dessuten er den superbillig! Nå på vinteren bruker jeg fargen “classic cover”, mens på sommeren liker jeg “honey cover” som er litt mørkere. Du finner den HER!

7. På bunnen av lista finner vi denne psyko doggen. Neida, hun er selvfølgelig først prioritet foran både sminke, energidrikk og tøfler ♥ Hun gir meg så mye glede i hverdagen, og kan snu humøret mitt om på to sekunder. Mye lykke i en liten kropp. Lille bebisen min ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg