6 TIPS TIL LENGRE HÅR + RABATT PÅ HÅROLJEN JEG BRUKER

ANNONSE – Affiliatelinker til lyko

Hei dere ♥ Jeg er back on track og det føles godt! Med fridag midt i uka føles jo dette mer ut som en mandag, så at det er helg allerede i morgen er litt mind fuck spør du meg. Haha!

Jeg tenkte bare å komme med en liten oppdatering på håret mitt. Som jeg nevnte for et par måneder siden var målet mitt fram til sommeren å ha 10cm lengre hår. Vet ikke helt hvorfor jeg slang ut akkurat 10cm, for det viktigste er jo å ha et sunt hår. Det er jo ikke spesielt fresht å ha langt hår med tynne, pistrete tupper? Det finnes ikke én mirakelkur for å få langt og flott hår. For meg som både bleker det jevnlig og bruker varmeapparater nærmest hver eneste dag er det faktisk en liten jobb! Derfor tenkte jeg å komme med mine beste tips ♥

♥ Drikk nok vann!!! Dette har så mange helsefordeler annet enn at håret vokser, så fyll på flaska og drikk dagen lang.

♥ Bruk varmebeskyttende, alltid. Helst unngå føning, retting osv når det er mulig.

♥ Sov med flette! Her er jeg sånn halvveis flink, burde gjøre det hver natt.

♥ Kosttilskudd. Jeg bruker Hair Luxious!

♥ Bruk gode produkter i dusjen, og finn ut om ditt hår trenger fukt, proteiner, ekstra pleie – spør frisøren din!

♥ Sist, men ikke minst – bruk en god hårolje i hverdagen. Under finner dere min favoritt!

Oljen fra Bjuwti har egentlig alt jeg trenger. Den kan brukes i både vått og tørt hår, fungerer som varmebeskyttende opptil 200 grader, fukter og beskytter håret igjennom hele dagen – og kanskje best av alt; den er gjennomsiktig. At oljen ikke har noen farge er faktisk ekstremt viktig (spesielt for oss med blondt hår!). Frisøren min sa nemlig at oljer som feks Moroccan Oil (som er brun i fargen) kan farge av på håret på sikt. Noe kanskje ikke alle visste, inkludert meg selv før nå nylig 🙂

Jeg er litt usikker på alle stedene man får kjøpt oljen fra Bjuwti, men akkurat nå er den faktisk på salg hos Lyko og koster kun 148kr og er på -35%! Link finner du her ♥

Så ja, jeg syns prosjekt sommerhår går rimelig bra om dagen. Som sagt finnes det ingen mirakelkur, men ved å følge punktene over er du veldig godt på vei 😀

🌟 DU KAN KJØPE BJUWTI TIL -35% HER 🌟

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg