50 SPØRSMÅL OG SVAR OM MEG

1. Hva er ditt fulle navn?

Julia Nyland Ørsahl

2. Hvor gammel er du?

27 år i noen uker til, blir 28 denne måneden. Helt sykt!! Er født i 1993.

3. Hvor høy er du?

1.68. Var nettopp på passtime og fikk bekreftet at jeg verken har krympet eller vokst siden jeg var 18 8)

4. Hvor bor du?

Jeg bor på Majorstuen i Oslo. Her trives jeg så godt ♥

5. Hvor er du fra?

Jeg er fra Molde. Teknisk sett født i Oslo, men har bodd i Molde siden jeg var fem år. Hele familien min er derfra også.

6. Har du søsken?

Yes, tre lillebrødre som plutselig ikke er så små lengre.. Adrian, August og Jakob!

7. Hvilken side av sengen sover du på?

Kommer helt an på, har ingen preferanser. Men som regel til høyre.

8. Har du noen piercinger?

Hull i ørene, ellers hadde jeg hull i navlen. Lurer på om jeg fremdeles får inn en piercing der? Hmm.

9. Hva er det siste du kjøpte?

Is! Fikk så cravings i går, så kjøpte både lakrisis, tress, jordbær og salty caramel. Haha!

10. Hva er det siste du drakk?

Vann! Drikker vann døgnet rundt, elsker det.

11. Hva er det siste du spiste?

Is i går kveld.

12. Når trente du sist?

Forrige uke, haha. Siden treningssentrene er stengt i Oslo er det begrenset hvor mye trening det blir. Går endel turer, men vil ikke kategorisere en snartur i Frognerparken som trening.

13. Vil du ha barn?

Både ja og nei. Ikke akkurat nå iallfall. Tiden vil vise!

14. Har du noen tatoveringer?

Jaa, har en liten tekst i nakken jeg tok da jeg var 17.

15. Bor foreldrene dine sammen?

Nei, de er skilt.

16. Hvilken farge har du på øynene?

Har blå øyne.

17. Foretrekker du lørdager eller søndager?

Begge har hver sin sjarm? Lørdag er dagen for spenning og moro, mens søndager kan man slappe av med god samvittighet.

18. Hvilken sang hørte du på sist?

Gud, det husker jeg faktisk ikke. Siste podcasten jeg hørte på var “venner av internett” aka. tidligere Kvinneguidens venner. Elsker den!

19. Hvilken farge har du på tannbørsten din?

Rosa. Velger alltid rosa tannbørster, haha.

20. Hva spiser du helst til dessert?

Jeg spiser nærmest aldri dessert. Ikke spesielt begeistret for søtsaker. Men, av og til slår jeg til med isbonanza. Slik som i går!

21. Hva er din favorittfarge?

Blå 💙

22. Hva er din favorittsang akkurat nå?

Har ingen favorittsang for øyeblikket, men sangen jeg aaaldri blir lei av er nok Hans Zimmer – Planet Earth II Suite. Drømmen er å dra på konsert med Hans Zimmer!!

23. Hva er din favorittfilm akkurat nå?

Har ikke sett film på evigheter, men favorittserien min er Bridgerton. ELSK!

24. Hvem snakket du med sist?

Lars i dag tidlig.

25. Hvem ringte du til sist?

Glenn.

26. Hva står det på den siste meldingen du sendte?

I telefon ♥

27. Hva er dine topp tre favorittserier?

Av alt jeg har sett; Bridgerton, Breaking Bad og Black Mirror.

28. Hvem er ditt frikort?

Eeehmmm akkurat nå er jeg obsessed i Duke of Hastings hahaha.

29. Hvor skal du reise neste gang?

Drar til Bergen i morgen ♥ Gleder meg!

30. Hvordan bil har du?

Har ikke bil!

31. Hvem klemte du sist?

Hmmm husker faktisk ikke. Klemmer vi nå lengre? Haha!

32. Hvem kranglet du med sist?

Haha hvem tror dere?

33. Liker du best frokost eller middag?

Middaaaag ♥

34. Drikker du aller helst vin eller øl?

Spørs anledningen, elsker både vin og øl. Eller vent, må nok kanskje bli vin.

PYSJ: GENSER – HER / BUKSE – HER

35. Vil du helst bo i New York eller Los Angeles?

New York 100%! Føler LA virker så sykt overfladisk og tomt?

36. Ler du av deg selv?

Ja absolutt. Om du ikke kan le av deg selv, hvorfor skal andre gjøre det?

37. Drar du helst på kino eller ser du helst en film hjemme?

Ser helt serier hjemme, og film på kino.

38. Hva er ditt favorittplagg?

Vet faktisk ikke om jeg har noen. Nå for tiden er det nok en beige, oversized knit som jeg bruker hjemme nærmest hver dag.

39. Hvilke idretter har du drevet med?

Rytmisk Gymnastikk i ti år.

40. Ville du helst blitt popstjerne eller skuespiller?

Lett popstjerne! Skuespiller virker sååå slitsomt haha.

41. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?

Ingen preferanser..

42. Liker du kaffe?

Njaaa jeg kan godt ta meg en kopp kaffe, men er ikke en stor fan.

43. Hvilke språk snakker du?

Norsk og engelsk, ellers har jeg veldig lyst å lære meg flytende spansk.

44. Foretrekker du havet eller bassenget? 

Strand og hav! Åh som jeg har lyst til å reise 🙁

45. Hvilken ringetone har du på mobilen din nå?

Den standard iPhone-ringetonen. Helt grusom spør du meg..

46. Hva er ditt drømmereisemål?

Så fort verden åpner igjen er det straks veien ned til Costa del Sol.

47. Er du mest introvert eller ekstrovert?

En god blanding. Er veldig sosial av meg, samtidig som jeg er helt avhengig av alenetid for å lade batteriene.

48. Sover du helst alene eller sammen med noen?

Sammen med I (og hunden min haha)♥

49. Trives du i jobben din?

Ja det gjør jeg absolutt!

50. Hvis du kunne endret fornavn, hva ville det vært?

Hmmm. Har ikke lyst til å endre navn, syns jeg kler Julia godt.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg