5-minuttern

God morgen! Sitter på kontoret og er skikkelig kontorrotte. Kan ikke si jeg plages av det. Trives godt jeg! Husker på skolen så fikk vi sånn 5-minutter hver gang vi ble urolige i klasserommet. Nå kjente jeg at hodet trengte et lite avbrekk, så da tok jeg meg en 5-minutters bloggpause. Kjenner jeg enda er bittelitt irritert etter i går, men det får bare være. I dag er en ny dag, og jeg har fremdeles ikke funnet helgens antrekk. Derfor må jeg nok shoppe litt i dag og, men denne gangen i Bogstadveien. Får håpe servicen er litt bedre her, noe jeg både tror og håper.. Uansett! Solen skinner i Oslo, noe den har gjort siden jeg flyttet. Jeg er så heldig at jeg fremdeles har besøk av både Birte og Glenn, de blir hele uken. Hurra! Vi skal kose oss sånn, og har så mange moro planer de neste dagene.  Her er noen bilder fra i går forresten. 
Sigrun og Isabell på Fridays.
Hjeeelp! Rett på dobbelthaka gitt.


Trioen da, vettu! Hihi.  Nå må jeg nesten stupe inn i Campaign Manager-jobben min igjen! Skriver et eget innlegg om hva det går ut på senere. Det er utrolig spennende, men også hektisk! Er så glad for at jeg har fått en slik jobb 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg