48 TIMER OG EN TUR PÅ LEGEVAKTEN SENERE

REKLAME – Affiliate Nelly

Okei, jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg skal starte.. New York? Det var helt sjukt. De som følger meg på snap eller instastory har kanskje sett tilstandene der nede. Jeg er faktisk skikkelig lei meg for at jeg ikke oppdaterte bloggen disse dagene. Jeg hadde faktisk ikke tid. Ikke hadde jeg tid til å sove, spise eller svare på meldinger heller – så dere kan tro det var en sliten Julia på flyturen hjem. Det første jeg gjorde da jeg kom til leiligheten var å sove i 24 timer, før jeg dro på legevakten, fikk påvist en infeksjon i kroppen, før jeg dro hjem å sov 24 timer til. Nå føler jeg meg både uthvilt, har fått antibiotika og er klar for hverdagen igjen.

JAKKE – By Malene Birger HER / GENSER – Samsøe Samsøe HER / BUKSE – NLY HER / BOOTS – NLY HER

Et av antrekkene mine fra Manhattan! Har mange fler bilder å vise dere, de kommer litt spredt utover dagen/uken ♥ Nå høres det kanskje ut som jeg hadde en helt krise tur til New York, men det eneste som har vært krise er hvor gøy vi har hatt det. Når man ikke rekker å sove mer enn et par timer vet du at dagene er alt for gøy. For å ikke snakke om menneskene jeg har blitt kjent med. Beste turen EVER! Totalt verdt å være slått ut et par dager etterpå.

Nå skal jeg bruke noen timer til å svare på meldinger som har strømmet inn den siste uken. Jeg har ikke sjekket telefonen min annet enn å legge ut storyes, så jeg har litt av en jobb å gjøre. Så om noen har skrevet til meg; dere får svar!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg