43 SPØRSMÅL

Hei fra Bergen! Vi kom sent hjem i går kveld, helt utslitte etter lite søvn og mye reiser. Dagen startet halv syv, og da hadde kofferten min gått i vranglås. Jeg hadde et møte klokken ni, men alt av sminke, hårføner og diverse var låst inne i kofferte. Er det mulig?? Heldigvis har jeg et lite reservelager med sminke, og låsen på kofferten gikk opp til slutt så alt ordnet seg gitt!

Merker at kroppen er sliten i dag, derfor har jeg ikke så mye å komme med. Fant 43 spørsmål på bloggen til Kristina, og tok en god gammeldags copy paste av den inn på bloggen min. Håper det er greit!

1. Hva har du på deg? En svart jeans med hull i knærne og en oversized svart genser. Absolutt ikke det mest spennende antrekket, men det som sjokkerer meg mest er at jeg sitter med jeans i sofaen? Jeg hater egentlig å gå i jeans og bytter alltid til joggis så fort jeg kommer inn døren.

2. Har du noen gang vært forelsket? Ja, det har jeg! Ikke mange gangene, det tar nemlig litt tid for meg å bli skikkelig forelsket. Jeg kan bli betatt og tenke at det er en forelskelse, men så går den som regel over ganske fort ved mindre det er the real deal.

3. Har du noen gang hatt et fryktelig brudd? Nei, iallfall ikke fra min side. Håper jeg aldri noen gang får skikkelig hjertesorg, det virker helt grusomt.

4. Hvor høy er du? 168 cm!

5. Hva var det siste du spiste? To knekkebrød med skinke og agurk da jeg var hos Ingvild for å hente Zara i dag tidlig. Herregud så deilig med sunn mat igjen, etter en uke i frityrkoma.

IMG_8424-3

6. Hva var det siste du drakk? Vann. Jeg drikker egentlig bare vann, bortsett fra en sjelden kopp med kaffe! Og vin, såklart. Haha!

7. Er det noen du savner? Det er klart jeg savner mine kjære venner, både i Oslo og i Molde ♥

8. Svart eller hvit? Hvit på interiør osv, svart på klær!

9. Favoritt tv-show? Det varierer veldig, akkurat nå er jeg helt oppslukt i Lost! Ti år etter alle andre vel og merke.. Haha.

10. Favoritt band? Hmm jeg hører egentlig på alt mulig av musikk, men jeg elsker Celine Dion (selvom hun kanskje ikke er et band?)

11. Har du piercing? Ja, jeg har hatt piercing i navelen i snart 10 år! Burde kanskje ta den ut snart, men jeg føler magen min ser helt misformet ut uten 🙁

12. Hva er din favorittsang? Celine Dion – Im Alive

13. Hvor gammel er du? 22 år, fyller 23 om under en måned. Wææ, føler tiden går så fort! Husker enda 20 årsdagen min som om den var i går.

14. Stjernetegn? Fiskene.

15. Hva ser du etter i en livspartner? En som er spontan, og som henger med på mine rare påfunn. At han får meg til å le er ekstremt viktig (og at han ler av meg når jeg føler meg morsom). Det er også viktig at han er åpen for andres meninger og tanker om ting, så er verdier i livet også noe jeg setter høyt. Sist men ikke minst må han få meg til å føle meg trygg og verdsatt. Nå beskrev jeg egentlig Christoffer veldig godt, det er jo et bra tegn? Hihi ♥

16. Favoritt quote? Det har jeg faktisk ikke, er virkelig ingen quoteperson. Men jeg liker veldig godt “alt ordner seg til slutt, og har det ikke ordnet seg er det ikke slutten”. Om den var veldig dårlig oversatt kan tenkes, men dere skjønner? Den gir meg motivasjon om livet er litt turbulent, og gir meg motivasjon til å jobbe meg opp til et bedre sted i livet igjen.   

17. Favoritt skuespiller? Har vel egentlig ingen favoritter tror jeg!

18. Favorittfarge? Blå

19. Høy eller lav musikk? Kommer helt an på humøret, men akkurat nå er jeg veldig sliten. Da hører jeg på lav, rolig musikk i bakgrunnen mens jeg jobber.

PB214764-2

20. Hvor drar du når du er trist? Da er jeg hjemme, og vil helst være helt alene. Da liker jeg ikke å være rundt mennesker, uansett om det er en jeg stoler på mest i hele verden. Jeg kan ha vanskeligheter for å vise følelser, og om jeg er lei meg klarer jeg ikke å få det ut ved mindre jeg er alene.

21. Hvor lang tid bruker du i dusjen? Ca 20 minutter tror jeg? Er en veldig treg dusjer, og står som regel bare å koser meg i det varme vannet uten å gjøre så mye. Haha!

22. Hvor lang tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen? Jeg beregner cirka en halvtime.

23. Hva gjør deg sint? Mennesker som handler grunnet uvitenhet, og urettferdighet.

24. Turn on? Med det motsatte kjønn? Selvtillit!

25. Turn off? Regner med at det er ved det motsatte kjønn her og. Klaging.

26. Hva er det siste som fikk deg til å gråte? I dag fikk jeg faktisk en litt uhyggelig beskjed så da gråt jeg litt. Det er veldig sjeldent jeg gråter, og jeg syns det er veldig ubehagelig.

27. Når sa du at du var glad i noen sist? I går kveld.

28. Hvilken bok var den siste du leste? Jeg leser en Jo Nesbø bok akkurat nå. Dessverre er jeg ikke den største lesehesten og har brukt to uker på Gran Canaria til å lese 70 sider… Haha!

IMG_4507-2

29. Hvilken bok leser du nå? Holder fortsatt på med snømannen.

30. Hvilken tv-serie så du sist? Lost ♥♥♥

31. Hvem snakket du med sist? Pratet med pappa i telefonen for en halvtime siden.

32. Favorittmat? Uten tvil asiatisk!

33. Hvilke destinasjoner ønsker du å dra til? Akkurat nå gleder jeg meg ihjel til å reise til Marokko på lørdag!

34. Hvor var du sist på reise? Kom hjem fra Gran Canaria i går kveld.

35. Har du et crush? Har såklart en supercrush på Christoffer 🙂

36. Når kysset du noen sist? I dag tidlig.

37. Når ble du sist fornærmet? Det husker jeg faktisk ikke?

38. Hva er favoritt godteriet ditt? Er ikke sååå glad i godteri, men potetgull kan jeg spise flere kilo av når jeg først er i gang.

39. Spiller du instrumenter? Nei, men ble tvingt til å spille saksofon et år da jeg var yngre. Det verste året i mitt liv, haha! Husket jeg syns det var sååå kjedelig.

40. Hva er favoritt smykket ditt? Jeg har omtrent ingen smykker.

41. Hvilken sport gjorde du sist? Var på treningssenter og jogget litt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

42. Når var du med noen sist? I dag har jeg så langt vært sammen med Christoffer, en kompis og en megler på en visning av et lokale i byen (spennende!), og Ingvild etter det. Nå sitter jeg og Zara i sofaen å koser oss. Er helt fantastisk å se henne igjen etter en uke på ferie ♥

43. Har du en frykt? Min største frykt akkurat nå er å miste noen jeg er glad i.

 

 

14 kommentarer
    1. Er du sammen igjen med Christoffer? Mener å hugse det er namnet på din forrige kjæreste, eller tar jeg helt feil nå? Uansett, godt du har funnet kjærligheten igjen 🙂

      1. Nei, jeg er ikke sammen med Kristoffer igjen 🙂 Haha, skjønner det kan være forvirrende med omtrent samme navn!

      1. Nei, det har jeg ikke! 🙂 Prøver å lese selv når jeg er borte, så er jeg tilbake på skolebenken i februar 🙂

    2. Kan du skrive om trening og mat :)?
      Hvor mange kalorier spiser du til frokost ,middag og lunsj , hva holder du deg innafor :)?
      Og hva spiser du ?

    3. Hei Julia! Håper du hadde det fint på Gran Canaria:) Selv drar jeg ned dit nå til helgen, og lurte derfor på om hvordan temperaturen er der på kvelden? Har selvfølgelig vært på yr osv, men synes ikke antall grader alltid sier så mye. Er det slik at du hadde bukser om kvelden, eller holdt det med en lett jakke / sjal over kortere kjoler? Unnskyld for kjedelig spørsmål, men tusen takk for svar dersom du tar deg tid!

      Klem!

      1. Hei 😀 Så moro, håper du koser deg masse! <3 Det går fint med en tynn jakke/sjal på kvelden. God tur og kos deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg