-40% PÅ NLY

Heeeey! Jeg tør nesten ikke skrive at formen er bra lengre, for dagen etter jeg gjør det ender jeg opp med å ligge to dager med feber. I dag føler jeg meg derimot fin, så får vi håpe det holder seg ut helgen 🙂 Akkurat nå sitter jeg på kontoret, og det er deilig å være litt sosial etter to dager i isolat i sengen. I kveld skal jeg også på middagsparty, så jeg er tilbake med et smell! Hehe 😉
Nå tenkte jeg å vise frem tre av mine nyeste kjoler, som er helt fantastiske på hvert sitt vis!

PC167607PC167612

Kjole HER ♥

This one, aah! En skikkelig Julia-kjole. Kan se for meg den er superkul til et par over-knee-boots også 😀 Tenkte kanskje å bruke denne på 30-årsfesten til Janne i morgen med slick back hair! Tror du ikke det blir kult?

nlyonePC167623

Kjole HER ♥

Nå har jeg flere paljettkjoler i skapet, men denne er nok favoritten. Så elegant og klassisk. En god utfordrer til årets nyttårskjole!

PC167628PC167631

Kjole HER ♥

Så har vi denne lekre saken da, som jeg dessverre ikke fikk tatt bedre bilder av enn dette.. Skikkelig sexy og elegant på samme tid. Også en utfordrer til årets nyttårskjole, det kommer helt an på om jeg velger å gå for kort eller lang. Denne har jo en superfin splitt som ikke gjør den så tung, noe jeg elsker! Hva tror du?

I dag har jo Nelly -40% på utvalgte favoritter fra NLY-brands, bl.annet på noen av plaggene over her 😀 Du finner hele salget HER.

3 kommentarer
    1. Æsj til at du ikke har blitt bedre ENDA! Prøver å sende deg “bli frisk” meldinger via telepati, men tror ikke det fungerer altså. god bedring 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg