-40% PÅ NELLY

Om du har lest dagens første innlegg så vet du at jeg er over gjennomsnittet glad i dag. Jeg tenkte derfor å prøve å glede dere litt også, så jeg sendte en mail til Nelly å spurte om de hadde en rabattkode jeg kunne gi leserne mine. Først tenkte jeg de kanskje ville gi meg -20% rabatt om jeg spurte fint, men neida. Tydeligvis er det flere på hovedkontoret til Nelly som har en bra dag i dag, for de ga meg nemlig en rabattkode på hele -40% som jeg kunne gi til dere lesere! WÆÆÆ! Jeg må nok handle litt selv også, for -40% får man ikke hver dag 😀
Rabatten gjelder alle plaggene på denne siden ved bruk av koden “JULIA40”

 

Skjermbilde 2016-09-13 kl. 13.22.17
Set fra Dagmar HER / Levis Shorts HER / Sminkepung HER / Blå clutch HER / Ralph Lauren skjorte HER / Birkenstock HER / Rosé klokke HER / Primeboots HER

 

Med rabattkoden “JULIA40”  får du -40% på alle plaggene du finner HER 😀

23 kommentarer

Siste innlegg