30% PÅ HELE NAKD

ANNONSE – I samarbeid med NAKD ♥

BLUSEHER / DRESSBUKSEHER

KODEN BLACKWEEK GIR DEG -30% PÅ HELE NAKD

Da nærmer årets store shoppinguke seg med stormskritt, og jeg kickstarter black week med en kode som gir dere hele -30% avslag på HELE nakd! Jeg føler jeg nevner det i hvert eneste innlegg jeg har om de, men NAKD er seriøst min absolutte favorittbutikk på nett. For det første har de et stort utvalg av merker, men personlig liker jeg faktisk best deres egne kolleksjoner. Tror typ 70% av skapet mitt inneholder klær fra NAKD trend! De mest perfekte dressbuksene (har aldri opplevd å få en dressbukse som ikke passer), de fineste blusene, kuleste jakkene og ikke minst – de diggeste knitsene. Her er det mye penger å spare, så om du velger å unne deg eller noen du er glad i noe fint så bruk koden “blackweek” i kassen ♥

PS! Nakd er karbonnøytrale hele uken. Bra for deg, og for planeten!

  

KÅPEHER / BLUSEHER / DRESSBUKSEHER / SKOHER

Happy shopping alle sammen! Hva skal du bruke lørdagskvelden til? Jeg skal til en venninne, spise hjemmelaget pizza og drikke litt vin. Deilig og avslappende ♥ Vi snakkes i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg