-30% PÅ BOMBERE, OG MINE SISTE INNKJØP

Hellu og god ettermiddag fra stormfulle Bergen! Nå har jeg akkurat kommet hjem til leiligheten min, og får straks middagsbesøk. Vi skal lage vegetarburger og en deilig rotgrønnsaksblanding. Mmm! Jeg har faktisk kjøpt ferdige burgere fra Coop Xtra, siden jeg ikke har blender og kan lage burgerne selv. Krysser fingrene for at de smaker godt!

Akkurat nå har Nelly forresten -30% på utvalgte bombere, så jeg tenkte å vise frem mine siste bomber-kjøp i håp om at dere finner litt inspo? 😀

ARMY BOMBER HER

Denne jakken er litt grønnere in real enn på bildene! En skikkelig kul bomber med et litt annerledes snitt enn andre bombere jeg har. I LOVE it 😀 Den er fra Sweet Sktbs, og finnes også i mange andre farger her! Jeg har str S.

PADDED SVART BOMBER HER

How cool is this?? Jeg elsker at den er padded med rutete mønsker, det gjør absolutt det lille ekstra. Denne bomberen passer til alt, både jeans eller joggis. Jeg har str S, men kunne faktisk tenkt meg en i L også for å få den litt større. S kan jeg bruke til finere anledninger, og L på en klein søndagstur til butikken 😉

BOMBER MED PATCHES HER

Jeg er helt obsessed med patches for tiden, og syns det er så sykt kult både på jakker, tees og gensere. Da jeg fant denne bomberen var jeg kjapp med å klikke den hjem, for å si det sånn! Hihi. Den er også god og varm, noe som er digg nå som det er så kaldt i Bergen om dagen..

LYS BLÅ PADDED BOMBER HER

Dette er den samme bomberen som det svarte. Som sagt elsket jeg rutene, så måtte ha den i begge fargene hihi. Den er lys blå, selv om det ikke kommer så godt frem på bildene. Jeg kommer nok til å bruke denne mye mot sommeren, når det blir bedre vær ute. Gleder meg allerede!

-30% AVSLAG PÅ BOMBERE HOS NELLY, SE HELE UTVALGET HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg