3 FOR 2

IMG_0215 kopi-2IMG_0227-2

GENSER BLK DNM · BUKSE LIGNENDE HER

Helluuu og god søndag 😀 Jeg hadde det så hyggelig i går! Først ble jeg invitert på blåskjell og vin hos Jonas, før vi dro videre på Leading Lights (en tattoveringssjappe i Bergen) som feiret 20 år. Deretter dro vi en liten tur på byen, før jeg faktisk dro hjem rundt ett. Ganske tidlig til å være meg, men det er jeg glad for i dag. Jeg skal nemlig starte på noe så spennende som å … rydde boden min. Herregud den ser så jævlig ut at jeg har ikke ord! Sjekk ut mystoryen på snap min så skjønner du hva jeg mener (julianyland).
Senere skal jeg spise middag på Fridays sammen med et par venner, så dette er med andre ord en litt mer aktiv søndag enn jeg er vant til 😉 Aldri tid til å sitte stille vet du. Siden jeg skal flytte inn i ny leilighet 1.mars må jeg starte å pakke, kaste ting og finne ut hva jeg skal beholde eller selge. Jeg har jo bodd her i tre år, og jeg har mye greier! Legger ut endel til salgs på snap de nærmeste dagene 🙂 Ønsker alle en fin søndag, så snakkes vi senere!

Nelly har forresten 3 FOR 2ALLE SALGSVARER i dag! De finner du HER ♥ Bruk koden “lastchance” i kassen.

6 kommentarer
      1. Tusen takk! 😀 Å rydde boden gikk faktisk overraskende fort. Jeg skal flytte til starte av Sandviken 🙂

    1. Har du noen flyttetips for hva man bør beholde og ikke? Skal flytte om 1 mnd og har så vidt begynt å pakke.. Det er så tungt å komme i gang etter 4 år i samme leilighet

      1. Jeg har ikke flyttet så mye selv, men mitt beste tips er nok å starte tidlig med pakkingen! I dag tar jeg boden og kommoden på soverommet, og kaster ting som bare er i veien. Pakk ned ting du ikke trenger før flyttingen, slik at det ikke blir SÅ mye når du først skal pakke ned alt. Lykke til! Flytting er noe herk, haha

    2. Hei! Jeg leste et gammelt innlegg på bloggen din om threading og lurer på om du fortsatt fjerner ansiktshår på den måten? Jeg vurderer det sterkt selv og lurer på hvordan din opplevelse var i ettertid ang hårvekst eller utslett eller noe sånt 🙂

      1. Hei Hedda! 🙂 Jeg gjorde det kun den éne gangen, og har ikke følt behov for å gjøre det etter det. Jeg likte det godt, men pass på å ikke smink deg eller ta mye på huden etter behandling. Det er jo som å vokse bort hårene, så porene er åpen og lett mottakelig for bakterier det første døgnet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg