27 SPØRSMÅL

Hola! Har svart på 50 spørsmål tidligere, men fant en med andre spørsmål så tenkte det kunne være gøy 😀

1. Har du et mellomnavn?
Nei, mitt fulle navn er Julia Nyland Ørsahl. Nyland står egentlig som mellomnavn i passet mitt, da.

2. Hvilken tid på døgnet liker du best?
Definitivt morgenen! Da koser jeg meg alltid sånn med digg frokost, Dr.Phil og maks avslapning. Hah!

3. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme? 
Ligger som en ku på sofaen å ser på serier til den store gullmedalje.

4. Hvor liker du deg best?
Hjemme

5. Har noen av vennene dine sviktet deg?
Både ja og nei, det har vært litt drama tidligere i livet mitt, men jeg var nok like ansvarlig for det som motparten!

6. Hva er din formening om musikk?
Eehm litt rart spørsmål kanskje? Jeg elsker musikk!

7. Bryr du om hva andre syns om deg?
Jeg bryr meg ikke om hva fremmede syns om meg. Men min familie og venners mening bryr jeg meg om, så lenge den ikke er urimelig 🙂 Hihi

8. Har du gjort noe bra ut av livet ditt?
Jeg har nok ikke reddet verden eller noe sånt, men jeg har gjort mye bra for min egen del og føler jeg er på rett sted i livet nå i forhold til alder og forutsetninger 🙂

9. Hvor mange kjæledyr har du hatt?
To og en halv! En kanin som het stratos, hunden min Zara som jeg har enda, og så delte jeg på hamsteren Twig med broren min. Derfor blir den en halv, haha.

10. Når fikk du din første kjæreste?
I familiebarnehagen da jeg var 2 og bodde i Oslo. Han het Sebastian <3 Aner ikke hvem han er eller hvordan han ser ut nå!

11. Hva tiltrekker deg ved det motsatte kjønn?
Utseendet er jo det første man ser, men for meg er det ekstremt viktig med en som er tålmodig, snill, får meg til å le (!!), lager god mat og ikke er gjerrig. Han må også like å reise og bli med på mine spontane ideer, haha. Sånn som Kristoffer <3

osloo

12. Hva får deg til å sove?
Tvserier! Hater kroppskontakt når jeg skal sove, og Kristoffer får streng beskjed om å ligge helt rolig og ikke lage en lyd. Takler ikke sove med noen som makker eller snorker.

13. Hva ville du gjort for søsknene dine?
ALT! Nå som jeg er litt eldre ser jeg hvor utrolig viktig de er i livet mitt, og jeg ville beskyttet de med nebb og klør om det trengtes.

14. Er du deg selv mot andre?
Såklart.

15. Liker du utseendet ditt?
Ja det gjør jeg. Er alltid noe man vil fikse på og noe man ikke er fornøyd med. Jeg er jente, så sånn er det bare. Men jeg ser bare sånn ut og da kan jeg like så greit like det 🙂

16. Hvor mange puter har du i sengen?
To! Må ha to under hodet for å se på serier, heheheh.

17. Hvor føler du deg hjemme?
Det er så mange steder, haha! Føler meg åpenbart hjemme i leiligheten i Bergen, hos foreldrene mine i Molde, og så føler jeg meg allerede hjemme i den nye leiligheten til Glenn og June 🙂 Tror ikke det spiller noen rolle hvor man er, så lenge man har familien sin eller gode venner der.

18. Hvordan er din klesstil?
Veldig varierende, kommer helt an på dagsformen.

19. Hva er typisk din humor?
Eeehm det kan være så mye! Kommer helt an på hvem jeg er med, og på hvordan måte jeg kjenner de. Høres kanskje rart ut? Men jeg er ingen sånn komediejente og hater sånne teite komediefilmer med alt for åpenbar humor. Liker det kanskje litt internt.

20. Hvor ofte dusjer du?
Annenhver dag cirka! Ellers alltid etter trening.

21. Hvordan hilser du på folk?
Prøver å se de i øynene og smiler, mens jeg presenterer meg.

22. Kjenner vennene dine den virkelige deg?
Haha ja, så absolutt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

23. Liker du å ta hevn på folk?
Nå har jeg egentlig ikke opplevd så mye jeg trenger å ta hevn for. Dessuten syns jeg det er bortkastet tid. Skjedd har skjedd, livet går videre.

24. Favorittsang akkurat nå?
Galantis – Gold Dust

25. Er du ute etter et langvarit forhold eller one night stand?
Nå har jeg jo vært sammen med Kristoffer nesten to år, så definitivt forhold! Kan ikke se for meg å være sammen med noen andre.

26. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med i graven?
Nei egentlig ikke.

27. Liker du oppmerksomhet?
Njaa kommer an på hvem det er fra og hva situasjonen er!

7 kommentarer
    1. Har fulgt bloggen din i ganske mange år, men har egentlig aldri kommentert noko særlig. I kveld fikk eg lyst til å skriva ein kommentar til deg og rose deg litt for bloggen din! Eg lika den skikkelig godt, du skriver så bra, og bildene er fine å sjå på 🙂 og så er du veldig pen da! stå på, Julia!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg